Провокативна реклама сравнява шофирането след чашка със самоубийството


Създадена от бразилката рекламна агенция Artplan, тази шокираща реклама определено ще ви накара да се замислите преди да застанете зад волана, след като сте употребили алкохол.

Сравнявайки подобно действие със самоубийството, изображенията ни показват мъж, който се е обесил и друг, който е напът да скочи от моста. И двамата държат волани в ръцете си.

"Шофирането под влияние на алкохола убива повече от самоубийствата", гласи текста към рекламата. "На практика те са еднакви".

Рекламите са създадени за Iptran Road Peace Institutе.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Теодор Георгиев, Нестле България: Гората не расте за ден, но живее за поколения
Изследване на ДНК: Хитлер е имал висок риск от аутизъм, биполярно разстройство и шизофрения
Германия ще събира наборни войници чрез жребий и със задължителен медицински преглед
На днешната дата, 14 ноември. Имен ден празнуват Филип, Фильо, Филка
Устойчив комфорт: как GROHE Rapido Heat Recovery сваля енергийните разходи в банята
Лидерските навици, които карат хората да ви се доверяват
И Си Дзинпин няма да присъства на срещата на Г20
Четири месеца подред България е страната в ЕС с най-силен спад на промишленото производство