Столетници дават житейски съвети в реклама на „Додж”


Свикнали сме да виждаме рекламните образи като съвършени лица, които излъчват младост, радост, красота. С перфектна бяла усмивка. Домакини, щастливи да мият съдовете след вечеря. Манекенки, които по бански се хранят еротично със сладолед.

„Додж” разбива този стереотип с новата си реклама. По повод навършването на 100 години от създаването на бизнеса му, американският автомобилен производител представя клип, в който участват само столетници – набори на известната марка и по-стари хора. Техните реални лица с десетки бръчки и леко забавеното им говорене се запомнят и дори малко плашат зрителя. Може би именно затова тази реклама е различна и впечатлява.

В нея столетниците дават съвети въз основа на житейския си опит. Съветите им включват „учи се от грешките си”, „животът е хубав, ти го правиш такъв”, „научи се да не мамиш”, „има чудеса навсякъде около теб”. Както и „не прави винаги това, което ти се казва”, „бъди лошо момче”.

Ето ги и лицата на старостта, които изричат тези ценни препоръки. 

Рекламата има почти 4 млн. прегледа в YouTube седмица след като бе публикувана в сайта за видео споделяне. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 3 до 9 ноември
Тръмп: Не вярвам да влезем във война с Венецуела, но дните на Мадуро като президент са преброени
Интернет бе създаден тази седмица през 1969 г. - и веднага се срина
Кристин Лагард припомня: Два месеца остават до присъединяването на България към еврозоната
На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
Спадащите цени на панелите водят до глобален бум в соларната енергия - с изключение на САЩ
Тръмп заплаши Нигерия с военна намеса заради убийства на християни