„Крадци в модни магазини“ - забавна реклама на Harvey Nichols


С чувство за хумор британската верига Harvey Nichols (1831) се рекламира чрез видео, създадено с монтирани кадри на кражби от модни магазини в нейни магазини. 

В кадрите, лицата на крадците са маскирани със забавни анимационни образи. Проследява се какво се случва с мъжете и жените, след като се опитват да изнесат, без да плащат, луксозни дрехи и накити от търговските центрове. Записите са от охранителни камери. А в края на рекламата се отбелязва възможността хората да получават безплатни подаръци съвсем легално, чрез офертите на Harvey Nicholas. 

Това е една от 24-те най-идейни и най-добри реклами в света за последната година, според авторитетното международно жури на годишния фестивал за креативност в рекламата Cannes Lions, който традиционно се проведе в Кан, Франция. 

Тази, основана на действителността, кампания е дело на агенция adam&eveDDB London и продуцентски компании Blink Productions London / Cain & Abel London / The Mill London, посочва Adweek. Тя грабна високото отличие на фестивала Гран при в категорията "Film Craft".

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Слънцето се "събужда" и НАСА не знае причината
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Имате лош шеф? Ето как да се справите
ChatGPT ще използва система за проверка на възрастта след смъртта на тийнейджър
Работна ръка под наем: устойчиво решение или временна мярка за икономиката?
Politico: България и още 5 страни от ЕС блокират предложения на ЕК за санкции срещу Израел
Бившият бразилски президент Жаир Болсонаро е диагностициран с рак на кожата