„Крадци в модни магазини“ - забавна реклама на Harvey Nichols


С чувство за хумор британската верига Harvey Nichols (1831) се рекламира чрез видео, създадено с монтирани кадри на кражби от модни магазини в нейни магазини. 

В кадрите, лицата на крадците са маскирани със забавни анимационни образи. Проследява се какво се случва с мъжете и жените, след като се опитват да изнесат, без да плащат, луксозни дрехи и накити от търговските центрове. Записите са от охранителни камери. А в края на рекламата се отбелязва възможността хората да получават безплатни подаръци съвсем легално, чрез офертите на Harvey Nicholas. 

Това е една от 24-те най-идейни и най-добри реклами в света за последната година, според авторитетното международно жури на годишния фестивал за креативност в рекламата Cannes Lions, който традиционно се проведе в Кан, Франция. 

Тази, основана на действителността, кампания е дело на агенция adam&eveDDB London и продуцентски компании Blink Productions London / Cain & Abel London / The Mill London, посочва Adweek. Тя грабна високото отличие на фестивала Гран при в категорията "Film Craft".

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп