10 от най-добрите реклами на бира - VII
В седмия епизод от нашата поредица ще ви покажем един кратък, забавен филм на Heineken. И не, в нея не участва Джеймс Бонд. Рекламата е заснета през 2005 г., но все още провокира интереса на аудиторията в мрежата. В YouTube е гледана над 2 млн. пъти. Звездата в нея е актрисата Дженифър Анистън, която по това време е удостоена с ласкавото прозвище "любимката на Америка".
Рекламата не е излъчвана в американския ТВ ефир. Учудени защо не са я виждали по телевизията у дома, голяма част от американските потребители в интернет прецениха, че тя вероятно е била забранена в Щатите. "Въпреки това зрители в Холандия, Сингапур и Австралия твърдят, че са я гледали на малкия екран. По-вероятно Анистън е подписала договор рекламата да се излъчва само в чужди държави, както често правят звездите", коментираха американските фенове в сайта jillstanek.com.
Кампанията е холандска. Тя допълва списъка с оригиналните, идейни и забавни филми на Heineken. Ефектът е подсилен от музикалния фон на песента "Happy Together" на The Turtles.
Можете да я видите тук.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Тръмп: Не вярвам да влезем във война с Венецуела, но дните на Мадуро като президент са преброени
Свят |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 3 до 9 ноември
Хороскоп |Шест съвета за избор на най-добрата PR агенция за вашата компания
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
На днешната дата |Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Интернет бе създаден тази седмица през 1969 г. - и веднага се срина
Технологии |Шест съвета за избор на най-добрата PR агенция за вашата компания
Маркетинг |Все по-малко хора търсят убежище в Германия
Свят |Кристин Лагард припомня: Два месеца остават до присъединяването на България към еврозоната
България |Спадащите цени на панелите водят до глобален бум в соларната енергия - с изключение на САЩ
Енергетика |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.