30-секундната реклама на Оскарите достигна цена от $1,95 млн.

30-секундната реклама на Оскарите достигна цена от $1,95 млн.

Класическият за американския телевизионен ефир 30-секунден рекламен спот по време на най-гледаните събития поскъпна в тазгодишната нощ на Оскарите. Той е достигнал цена от 1,95 млн. долара за излъчване, съобщи представителка на телевизионната компания ABC.

"Това е с 8% повече спрямо миналата година. Цялото време вече е разпродадено", подчерта тя непосредствено преди церемонията по награждаване с призове "Оскар" на американската филмова академия. Въпреки това сумата от 1,95 милиона долара за 30 секунди рекламно време е далеч от 4,5-те милиона, които плащат рекламодателите по време на най-скъпия ефир в САЩ за годината - финала на лигата за американски футбол Супербоул.

Експерти отбелязват, че рекламодателите оценяват много високо преките излъчвания, тъй като в подобни случаи телевизионните зрители рядко откъсват очи от екрана, докато траят предаванията. Специалисти пресмятат, че телевизионният канал ABC ще получи през 2015 г. над 100 млн. долара от рекламите, които се завъртяха по време на тричасовото шоу на Оскарите в Лос Анджелис.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

El Pais: ЕС нарича срещата Тръмп - Путин в Будапеща „политически кошмар“
Тръмп: Стига кръвопролития! Войските на Москва и Киев да спрат там където са в момента
Президентът на Унгария пристига на официално посещение у нас
Важни решения по пътя към успеха
На днешната дата, 19 октомври. Ден на българския лекар
Нобелов лауреат по физика, с важен принос в науката на XX в., почина на 103 години
The Wall Street Journal: САЩ обмислят премахване на тарифите за стоки, които не се произвеждат в страната
Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията