Budweiser постигна успех с реклама с Хелън Мирън (видео)


Английската филмова и театрална звезда Хелън Мирън събра внимание в полза на американския бирен бранд Budweiser, като участва в новата му реклама, излъчена в най-скъпия телевизионен ефир за годината в САЩ - финала на лигата за американски футбол Супербоул. 

В кампанията Мирън и Budweiser целят да дадат начало на различно движение с призива "Не шофирай пил!" - движение на хората, на които им пука. Под хаштага #GiveADamn кампанията призовава хората да пазят живота си и този на другите.

Идеята е видеото да е различно от показваните досега PSA или социални реклами със същия призив. 

Клипът е сред най-споделяните реклами от Супербоул 2016, според Adweek. Той е третата най-споделяна реклама от блока на играта, посочва онлайн изданието за маркетинг. 

Ето и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
Бил Гейтс смекчи позицията си по отношение на „климатичната катастрофа“
Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
Енергийният министър: Сигурността на доставките на горива за страната е гарантирана