Дизайнерът на Cybertruck: Пикапът Tesla от неръждаема стомана не е експеримент
Ъгловатият, поляризиращ дизайн на Cybertruck ще помогне за марката Tesla, каза главният дизайнер на производителя на електрически превозни средства Франц фон Холцхаузен, като добави, че пикапът не е експеримент, предаде Ройтерс.
„Независимо дали го харесвате или го мразите, той може да бъде тема за разговор и кара хората да говорят за марката“, каза Фон Холцхаузен в автомобилния музей Petersen в Лос Анджелис, който добавя модели Cybertruck към изложба на Tesla.
След дълго отлагане Cybertruck се появи на пазара с цена, започваща от $60 990 - над 50% повече от това, което главният изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск обещаваше през 2019 г.
Превозното средство привлича интерес от хора, които никога не са притежавали пикап, като някои потенциални собственици се редят на опашка за него в някои шоуруми на Tesla, каза Фон Холцхаузен.
„Само защото изглежда различно, не означава, че не може да бъде превозно средство с голям обем“, добави той, като каза, че представянето на пикапа в различни изпитания на отстъпва на това на традиционните му конкуренти. „Привличаме хора, които преди това никога не биха притежавали пикап. И затова не мисля, че е експеримент“, каза фон Холцхаузен.
Облицованият с неръждаема стомана камион има изключително ъгловат дизайн, като това се дължи отчасти на факта, че традиционната преса не може да огъне стоманата в по-заоблени форми.
Дизайнът е въдхновен от Lamborghini Countach, както и изтребителят F-117 Stealth Fighter на Lockheed, каза Фон Холцхаузен.
Дизайнерското студио на Tesla е вдъхновено и от колата-подводница във филма за Джеймс Бонд от 1977 г. „Шпионинът, който ме обичаше“, която Мъск купи за близо 1 млн. долара.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.