Hyundai Motor преговаря за доставка на електромобили в САЩ с емблемата на GM

Hyundai Motor преговаря  за доставка на електромобили в САЩ с емблемата на GM

Южнокорейският автомобилен производител Hyundai Motor, съобщи, че е в преговори с General Motors((GM) за доставка на търговски електрически превозни средства на своя партньор в САЩ, тъй като очаква растежът на продажбите да намалее наполовина тази година поради слабото търсене, предаде Ройтерс.

Южнокорейската компания също така отбеляза политически риск в Съединените щати с президента на САЩ Доналд Тръмп, който встъпи в длъжност с обещания за вносни мита, въпреки че каза, че всяко отрицателно въздействие ще бъде по-голямо за японските конкуренти.

Автомобилният производител, който подписа предварителна сделка за сливане с GM миналата година, също така заяви, че има за цел да подпише обвързващи договори за сътрудничество при доставка на части и пътнически и търговски превозни средства през първото тримесечие на тази година.

„Обмисляме да променим емблемата на нашите търговски електромобили и да доставяме на GM... Сделката ще проправи пътя за навлизането ни на пазара на търговски превозни средства в Северна Америка“, каза главният финансов директор на Hyundai Ли Сеунг Джо по време на разговор с анализатор.

Разговорите идват, докато автомобилните производители се подготвят за политическа несигурност в САЩ, вторият по големина автомобилен пазар в света, която може да повиши търсенето. Тази седмица президентът на САЩ Доналд Тръмп каза, че може да наложи мита от 25% на Канада и Мексико от 1 февруари.

Междувременно политическите сътресения разтърсиха доверието в Сеул.

„Очакваме повече бизнес несигурност тази година от всякога поради потенциални промени в политиката не само на вътрешния пазар, но и в САЩ, докато в Европа ще има по-строги правила за емисиите“, каза Лий.

Hyundai очаква да понесе по-малко въздействие от тарифите на САЩ, отколкото японските конкуренти, включително Toyota Motor и Honda Motor, които имат по-голямо производствено присъствие в Мексико и Канада.

Южнокорейският автомобилен производител заяви, че планира допълнително да локализира производството си в САЩ, за да сведе до минимум влиянието на митата. Той също така каза, че ще произвежда хибридни превозни средства в новия си завод в Джорджия.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

ЕК и ЕЦБ: България е готова за присъединяване към еврозоната от 1 януари догодина
Прогноза: Жилищата ще станат все по-недостъпни за българина
Първи политически реакции от България и Европа след зелената светлина за еврозоната
Заради изтичане на информация: Отлага се гласуването на доклада за напредъка на Северна Македония по пътя към ЕС
България очаква конвергентния доклад за еврозоната
„Отвратителна мерзост“: Мъск разкритикува законопроект на Тръмп
Премиерът: В режим на плавно въвеждане на еврото сме, трябва да има спокойствие и предвидимост
Тръмп: Постигането на сделка със Си Дзинпин е изключително трудно