Китайската BYD ще използва система за автономно шофиране на Huawei в електромобили

Китайският гигант за електрически превозни средства BYD подписа споразумение с Huawei за използване на усъвършенстваната система за автономно шофиране на китайския технологичен конгломерат в неговите офроуд Fangchengbao EV. Това съобщи Huawei, цитирана от Ройтерс.
Bao 8 SUV от гамата Fangchengbao ще бъде първият модел на BYD, който ще носи интелигентната система за шофиране Qiankun на Huawei и ще бъде пуснат в продажба по-късно тази година.
Свързването следва усилията на BYD да премине на високо ниво, тъй като се стреми да увеличи продажбите на своите първокласни марки Denza, Fangchengbao и Yangwang, за да подобри рентабилността. Трите марки представляват едва 5% от общите продажби през първото полугодие, според данни на Китайската асоциация на производителите на автомобили.
Използването на технологията на Huawei също така подчертава натиска върху китайския EV шампион да играе наваксващо изоставане срещу съперниците си в подобряване на конфигурацията за интелигентно шофиране с вътрешно развитие.
BYD доминира на пазара на електромобили със значително предимство в цените благодарение на своята така наречена стратегия за вертикална интеграция, като произвежда самостоятелно ключови компоненти като батерии.
Компанията инвестира сериозно в разработването на собствена усъвършенствана система за подпомагане на водача (ADAS), като наема хиляди инженери от миналата година. Той все още разчита на външни доставчици за такива интелигентни функции в луксозните модели, включително използването на Momenta ADAS в своите автомобили Denza.
Партньорството с Huawei също така отразява нарастващото присъствие на китайската технологична компания в EV сектора като основен доставчик на ADAS. Audi на Volkswgen също ще използва ADAS на Huawei в своите електромобили за китайския пазар.
Партньорството с Huawei също така отразява нарастващото присъствие на китайската технологична компания в EV сектора като основен доставчик на ADAS. Audi на Volkswgen също ще използва ADAS на Huawei в своите електромобили за китайския пазар.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
ЕС орязва квотите за внос на стомана в опит да съживи местното производство
ЕС |Румен Христов предлага президентът да няма право да участва в политика до две години след мандата си
Политика |Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
ЕС |Еднодневната винетка за превозни средства до 3,5 тона ще струва 4,09 евро
България |Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас
Технологии | Технологии |Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Наука и Здраве |Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Наука и Здраве |"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Общество |Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Общество |Островът Ташироджима: Царството на котките
Любопитно |Борсов наблюдател: Нищо не може да спре възхода на Уолстрийт
Финанси | Коментари |От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото
България |Цената на златото за първи път премина прага от 4 000 долара
Финанси |ADVERTORIAL

Новоиздадените кредитни карти от Fibank са с още по-добри условия и атрактивни бонуси

Национална конференция за имотния пазар в еврозоната събира експерти, инвеститори и институции в София на 31 октомври

Коментари
Няма въведени кометари.