Продажбите на Renault Group нарастват за първи път от пет години

Renault Group отчете продажби на 2,23 милиона коли за миналата година. Така за първи път от пет години компанията успя да постигне ръст на продажбите. Спрямо 2022 г. те са се увеличили с 9%.
В прессъобщение на компанията се отбелязва, че марката Renault се е превърнала в най-продаваната на своя ключов френски пазар за първи път от 2020 г. насам. През годината във Франция са продадени около 278 хиляди автомобила Renault (с изключение на търговските модели, +18% спрямо 2022 г.), което му позволява да победи основния си конкурент Peugeot.
Освен това Renault се превърна в най-продаваната френска марка в света. През изминалата година са продадени 1,55 милиона леки автомобила Renault, с 9,4% повече от 2022 г. Като цяло продажбите на леки автомобили на групата са нараснали през 2023 г. с 6,9%, до 1,84 милиона броя, а на търговски превозни средства с 20%, до 397,6 хил.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
UBS представи най-мрачната прогноза за икономиката на Китай
Икономика |Ватиканът обяви Антонио Гауди за „блажен“
Свят |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Зам.-кмет на София: Има недостиг на шофьори в градския транспорт
Общество |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.