Toyota с рекордни продажби през първото полугодие

Toyota с рекордни продажби през първото полугодие

Японският концерн Toyota Motor отчете увеличение на глобалните продажби през първата половина на 2018 година с 1,6 на сто спрямо предходната година до рекордните 5,2 милиона превозни средства, предаде ДПА. Това се дължи в най-голяма степен на силното търсене в Китай и Европа.

Продажбите на вътрешния пазар на Toyota group, включително на Daihatsu motor и Hino Motors, са били на ниво 1,17 милиона превозни средства за периода януари-юни, което е с 4,8 процента по-малко от същия период на миналата година. Една от причините за това са потребителските разходи, които са в застой.

Продажбите нa автомобили Toyota и Lexus са нараснали с 9 на сто на годишна основа до 680 000 единици в Китай, докато тези в Европа са се увеличили с 6 на сто до 560 000 автомобила, каза говорителят на компанията.

Toyota ще представи финансовите си резултати за периода април-юни идния петък.

Президентът на САЩ наложи вносни мита върху стоманата и алуминия, както и върху редица китайски стоки. Автомобилните производители като Toyota се страхуват, че Вашингтон може да предприеме подобна стъпка и спрямо вносните автомобили и автомобилни части преди междинните избори за Конгреса през ноември.

Министерство на търговията на САЩ прави проучване дали вносните автомобили и автомобилни части са риск за националната сигурност на СА, припомня ДПА

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Нов транспортен коридор през Гърция, България и Румъния ще свръзва Егейско и Черно море
Приватизация на войната: Глобалният бизнес с наемници процъфтява
„Кръстниците на AI“ и публични личности настояват за спиране на развитието на изкуствения суперинтелект
Русия удари с дронове детска градина в Харков
Coca-Cola HBC купува 75% дял в африканския си конкурент
„ДПС-Ново начало” ще продължи да подкрепя кабинета, но няма да участва в него (Обновена)
Понижения на фондовите борси в Европа на фона на разочароващи корпоративни отчети*
Бизнес перспективи: Сърф туризмът и влиянието му върху местните общности