Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|40 нови магазина отварят в The Mall – един от най-големите и успешни търговски центрове в България
Културата на моловете в България не отминава, напротив, развива се, заради възможността да спестим време и усилия. Разбира се, печеливши са онези, които осъзнават нуждите на потребителите си и им дават това, от което се нуждаят на едно място – съвкупност от удобство и забавления. Какво стои зад един от най-успешните и големи търговски центрове в България и какво ново очаква клиентите, разказва управителят на The Mall Димитър Кехайов.
- Г-н Кехайов, предстои разширяване на The Mall. Какво можете да ни разкажете за него и свързано ли е то с освободеното от веригата Carrefour пространство?
- Да – на 20 юни отваряме 40 нови магазина на мястото на хипермаркет Carrefour. Както знаете, френската верига излезе от българския пазар преди повече от три години и освободи наетата от нея площ, на която сега ние имаме възможност да разширим нашия търговски микс от наематели. Тук ще отворят врати освен един от най-големите и модерни супермаркети на веригата Billa, още много други магазини за мода, аксесоари, обувки, мебели, както и кафенета. Други основни наематели ще бъдат модните марки PEPCO и магазинът за мебели и домашни аксесоари JYSK, голяма книжарница Ciela, обновен магазин за детски играчки Хиполенд, Onda и много други.
- Каква е площта на новото ниво в The Mall и какво и колко общо стават обектите в мола? Разкажете ни какво включваше откриването?
- С новите магазини, които се присъединяват към The Mall, общият им брой нараства до 240, което поставя търговския център измежду най-големите в страната, а търговската площ на ниво -2 е 15000 м². По повод откриването, ние от The Mall подготвихме за потребителите са разнообразни и интересни активности, между които участията на Brazz ViliDJ и Dance Station в деня на откриването, 20 юни. Програмата продължава до 23 юни включително, а на 22-ри за доброто настроение на посетителите ще се погрижи популярният кулинар Ути Бъчваров, който ще приготви огромно количество кайсиев мармалад, поднесен с палачинки. За целия период на активностите всички ще имат възможност да завъртят колелото на късмета за шанса да спечелят безброй изгодни отстъпки от The Mall.
- От какво се водите при подбора на новите наематели и кои брандове ще видим на -2?
- За нас най-важен е потребителят. А за да получи той най-доброто, ние от The Mall растем и се развиваме заедно с неговите нужди. Огромното разнообразие в мола ще позволи на много по-широк кръг от хора да го припознаят като мястото, в което откриват всичко онова, което търсят. Разбира се, функционалността е друг аспект, който привлича човекопотока в The Mall. Поставили сме сериозен акцент върху това, започвайки с ниво -2 и изграждането на нов ескалатор. Той ще свързва новооткритото търговско ниво с вече съществуващия партер и значително ще подобри циркулацията на клиенти из целия мол, което ще улесни пазаруването и достъпа до паркинг нивата.
Новите ключови наематели на ниво -2 ще бъдат Billa, Хиполенд, JYSK, PEPCO, Onda. Всички те са подбрани така, че да задоволяват изцяло нуждите на клиентите ни, за които ние редовно се информираме чрез различни клиентски анкети.
С тези обекти затваряме цикъла от услуги, шопинг преживяване и забавления, осигурявайки достъпност на потребителите до всичко, от което имат нужда, на едно място. Много се гордеем и с новите кафенета, където хората ще имат възможност да релаксират след шопинг.
- Какво още планирате и какво могат да очакват хората в The Mall?
-Веднага след откриването на новото ни търговско ниво ние започваме с пълно обновяване. Фокус поставяме и върху санитарните помещения, както и стаите за майки с деца. Те ще бъдат ремонтирани според последните тенденции в тази област и ще отговарят и на най-високите изисквания на клиентите. Планували сме използването на модерни, красиви и висококачествени материали с цел осигуряване максимално удобство при използването им.
Тъй като храненето и прекарването на свободното време са важна част от живота на модерните хора, а ние се стремим да отговорим на високите изисквания в тази сфера, ще предприемем и стъпки за цялостното обновяване на нашия ФУУДКОРТ. Целта ни е да предложим на посетителите си модерно, красиво и функционално пространство за незабравимо прекарване на свободното време с приятелите и семейството, където хората ще могат да похапват и да се забавляват.
До края на календарната година предвиждаме да завършим цялостното обновяване на зоната за хранене, като това включва увеличаване на разнообразието от различни концепции.
Не на последно място, искам да отбележа , че ще се извърши и цялостен ремонт на открития паркинг на мола, което има за цел значително да подобри и улесни всички наши клиенти при влизане и излизане от паркинга и при самото паркиране на автомобили.
- Как ще се отрази според вас разширяването на The Mall върху неговите резултати?
- Със сигурност разширението на The Mall ще донесе след себе си и увеличаване в продажбите. Това ще даде изключително положително въздействие и върху резултатите на партньорите на The Mall в лицето на наемателите. Надяваме се, че постепенно това ще засили интереса на още търговци, за да инвестират в нови и различни концепции, които да допринесат за развитието на облика на мола. Не на последно място искам да благодаря на целия екип и всички подизпълнители, които правят възможно развитието и модернизацията на търговския център, за да може той да посрещне – обновен – своите клиенти.
Цялата програма и всичко за откриването можете да видите тук.
[[{"fid":"335637","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":3000,"width":4000,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.