Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Airbus ще превръща трюмовете в спални помещения
Airbus, най-големият производител на самолети в Европа, обяви планове да превърне самолетните трюмове в помещения за сън и релакс за пътниците, съобщава Telegraph. Проектите бяха представени вчера на годишното изложение за въздухоплавателни средства в Хамбург, заедно с редица други нововъведения.
Френският гигант си партнира с доставчика на авиационно оборудване Zodiac Aerospace, дъщерно дружество на френската космическа компания Safran, за да създаде концепцията, която би могла да даде на пътниците в икономична класа възможност да заменят седалките за легла или да прекарат времето в работно помещение с бюро или в детски център за игра.
Зоната ще бъде недостъпна за пътниците по време на излитане или кацане. Новите помещения ще се вместят в точните размери на съществуващото товарно пространство на въздухоплавателното средство, оставяйки структурата на самолета, нейния товарен под и натоварваща система недокоснати. Модулите са проектирани за лесно отстраняване.
На изложението в Хамбург бяха представени умалени макети с различни видове модули, включително двуетажни легла, детска площадка с играчки и работни помещения с заседателни зали и бюра. Скиците показваха и зони с барове и медицински център. В централата на Airbus в Тулуза могат да се видят и макети в реални размери.
"Различни авиокомпании дойдоха при нас, за да видят, как могат да се възползват по-добре от пространството в самолетите си. По-ниските палуби също могат да генерират допълнителни приходи, без да се налага да се харчат пари за смяна на самолетите или за добавяне на седалки от бизнес класа", обясни Джеф Пиннер от Airbus пред Telegraph Travel. "Долната палуба може да се превърне във фитнес зала или в изискан ресторант. При полет на дълги разстояния авиокомпанията може да отдаде под наем всяко от тези помещения на няколко пътници по различно време през целия полет. Така че предлагането на икономична класа би могло да дойде с добавка за спално легло", предложи Пиннер.
Иновативният дизайн е все още в ранен концептуален етап и ще трябва да се адаптира, след като бъде осигурено тестване на проекта. Планира се концепцията да влезе в етап на разработка до 2020 г. Новият проект, ако бъде одобрен, ще се реализира в самолетите A330.
"От гледна точка на изискванията за безопасност, проектът ще бъде конструиран така, че да отговаря на всички правила, очертани от Европейската агенция за авиационна безопасност (EASA) и FAA (Федералната авиация в САЩ) ", подчерта Пиннер.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.