BILLA България продължава експанзията, планира да открие 10 нови магазина през тази година

BILLA България продължава експанзията, планира да открие 10 нови магазина през тази година

BILLA България продължава експанзията, планира да открие 10 нови магазина през тази година

Откриване на поне 10 нови магазина и реновиране на 5 от настоящите са заложени в стратегическите планове на BILLA България за тази година. Сред локациите за нови обекти са Първомай, Карлово, Троян и Смолян, а предвидената инвестиция е в размер на 32 млн. лева. Близо 300 нови работни места ще бъдат разкрити при изпълнението на заложения план, който следва темпото от миналата година, в която BILLA се утвърди като търговската верига с най-голям брой филиали в страната. С инвестиция в размер на 38 млн. лева компанията разкри 11 нови магазина и реновира други 10. През 2021 търговската верига навлезе в Банско, Пирдоп, Стамболийски и Панагюрище, а експанзията върху малките и средни населени места, доведе до разкриване на нови 340 работни места.

За първото тримесечие на тази година BILLA България отчита оборот от 277,6 млн. лева, което е ръст от 12.41% в сравнение със същия период на предходната година, както и 10% ръст по отношение на брой клиенти.

Дигитализация и иновации са другото основно стратегическо направление на развитие на първата стъпила на българския пазар търговска верига. До края на 2021 г. компанията е въвела електронни етикети в 37 от своите магазина, а каси на самообслужване – в 26. Плановете за настоящата година са електронните етикети да навлязат в още 92 обекта, а касите на самообслужване – в 30. Предвидената инвестиция обезпечаването им е близо 12,4 млн. лева.

Компанията ще насочи 3.2 млн. лв инвестиции и във въвеждането на фотоволтаични системи в 29 търговски обекта. BILLA България работи и по устойчиви решения, свързани с постоянно нарастващата инфлация и цени на токаите, така и на българските производители. Сред тях са намаляването на цените на над 1000 артикула в 14 магазина в страната, увеличаването на дела на българските стоки в по-малките магазини на веригата и покриване на част от инфлационната тежест от страна на веригата посредством 50% промоционален дял.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ