Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Yettel идва с решения за по-добър баланс между технологиите и живота
Клиентите ни показаха, че искат да сме бързи, но в същото време дружелюбни. Искат достъпна цена, но в същото време очакват услугите ни да са изключителни. Да сме стабилни и уверени в себе си като компания, но и прозрачни. Да помогнем на потребителите да работят по-добре и по-ефективно, но в същото време да имат балансиран живот, казва Богдан Узелац, главен търговски директор на наследника на „Теленор" у нас - Yettel.
- Господин Узелац, от март вашата компания се казва Yettel. Казвате, че балансът е ключов за новия бранд. Откъде дойде концепцията?
- Живеем в епохата на мобилното, мобилното, мобилното и цифровите технологии. Брандът ни еволюира, „Теленор“ стана Yettel заради нашите клиенти, чиито нужди също се променят. Ако сравним как са се развили потребителските навици отпреди само осем години, когато „Теленор“ дойде на българския пазар, ще открием огромна промяна в отношенията с технологиите. Днес 90% от клиентите ползват смартфони, сравнено с потреблението отпреди осем години, когато са само 25%. Не става дума просто за притежаването на смартфони, а за начина, по който се ползват. Свързаността стана задължителна и нашите клиенти очакват от нас решения и технологии, които могат да им помогнат да намерят баланса между различните неща, които са важни за тях.
Какво означава всъщност балансът? Проведохме доста проучвания сред клиентите и партньорите си, които показаха, че изискванията на технологичния свят към тях стават все по-големи. Същевременно ние не можем да се откъснем от технологиите – работим, учим, тренираме, забавляваме се с тях. Потребителите споделят, че искат всички възможности, които им дава технологията, но искат и своя живот, искат баланс между двете.
Yettel е тук, за да помогне на клиентите да постигнат този баланс, защото вярваме, че балансираният живот е по-добър живот. Ние искаме да вдъхновим клиентите да се стремят към този баланс в живота и да им предлагаме продукти и услуги в подкрепа на тази голяма амбиция.
Ако трябва да говорим конкретно за очакванията на клиентите към нас, те показаха, че искат да сме бързи, но в същото време дружелюбни. Искат достъпна цена, но в същото време очакват услугите ни да са изключителни. Да сме стабилни и уверени в себе си като компания, но и прозрачни. Да помогнем на потребителите да работят по-добре и по-ефективно, но в същото време да имат балансиран живот. Тези явни контрасти всъщност са нещо, което ни помага да постигнем повече в живота, когато сме заедно.
Така че нашата роля е да предоставим необходимите решения със силата на И – да направим повече с помощта на технологиите и свързаността. Това на практика означава да вграждаме в дизайна на нашите предложения, продукти, устройства, канали и технологии такива решения, които да помогнат на клиентите да постигнат по-добър баланс между технологиите и живота.
- Какви цели си поставяте с новия бранд?
- Стратегическият ни фокус стъпва на три основи. Първата е съсредоточена около първокласната ни инфраструктура – за нас като мобилен оператор е от изключително значение да имаме най-надеждната мрежа. Втората е да поддържаме културата на постоянно желание за развитие и постижения на служителите, които предлагат страхотни иновативни продукти и обслужват нашите клиенти. Третата, вероятно и най-важна основа е свързана с ESG, с устойчивото развитие и нашата отговорност като граждани.
- През последните години понятията за технологиите и телекомуникациите до голяма степен се покриват. Yettel технологичен или телекомуникационен бранд е?
- Yettel е модерен технологичен и комуникационен бранд. В свръхсвързания свят, в който живеем сега, телекомуникациите са изключително важна част от технологиите, както и услугите и решенията, които осигуряваме. Това, което предлагаме, не са просто мегабайти и минути, а комбинацията им с внимателно подбрани и адаптирани смарт устройства и дигитално съдържание.
- Какви са конкретните ви планове за България и какво означават те за потребителите?
- С новото голямо и дръзко начало идват и голяма отговорност и ангажимент да помогнем за улесняване на избора на потребителите чрез нашите продукти и услуги. Някои неща ще се променят – имаме нов сайт, който ще даде още по-добро изживяване на потребителите; ново мобилно приложение; нови тарифи и услуги, които постепенно ще въвеждаме. Със старта на новия бранд представихме и първата ни Тийн тарифа, която е насочена конкретно към децата, дава им свобода, но и ги защитава и така спомага за спокойствието на родителите и улеснява балансирането на семейния живот.
Въвеждаме дигитално обслужване чрез таблети в магазините ни, което означава намаляване на изпечатаната хартия и е елемент от подобреното клиентско изживяване, което ще продължим да осигуряваме на нашите клиенти, като го съчетаваме с чисто човешкото взаимодействие с мобилните технологии. Предстои частично ребрандиране на физическите ни обекти през 2022 г., както и пълен редизайн на всичките ни магазини за търговия на дребно в рамките на следващите две-три години.
Ще продължим да развиваме нещата, на които особено държим. Това са инвестициите в нашата изключително надеждна мрежа и 5G свързаност. Клиентите могат да разчитат, че ще получават най-доброто качество по отношение на обслужване и услуги, предоставени през нашата отличена с четири последователни Best in Test сертификата мрежа от международната независима организация umlaut, определяща златния стандарт в индустрията.
Нашите продукти и услуги са предназначени да помогнат на хората да се свързват, да работят и да се забавляват по начина, по който искат, когато искат. Предлагаме ясни абонаментни планове, полезни насоки и дигитални продукти, които могат да променят ежедневието на хората. Целта ни е да улесняваме дигиталния живот с ориентиран към човека подход, и да продължаваме да бъдем фактор за позитивни промени, иновации и дигитализация на страната.
Текстът е публикуван в новия брой на сп. "Мениджър", който е на пазара
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.