Електронен магазин за колекционерски маратонки бе оценен на 3,7 млрд. долара

Електронен магазин за колекционерски маратонки бе оценен на 3,7 млрд. долара

Goat, електронен магазин за колекционерски маратонки приключи рунд за привличане на инвестиции, след който оценката му вече възлиза на 3,7 млрд. долара.

Американската компания е привлякла 195 млн. долара от частни инвеститори, за да продължи разрастването си.  По този начин компанията вече има двойно по-голяма пазарна стойност в сравнение със септември 2020 г., когато привлече 100 млн. долара от инвеститори.

През 2020 г. на платформата Goat са били извършени покупки и продажби на редки маратонки и други сходни стоки на обща стойност от 2 млрд. долара. Това е двойно повече в сравнение с 2019 г., предаде Уол Стрийт Джърнал. Според изданието Goat е най-популярната платформа за сделки с лимитирани серии маратонки, която дължи своя успех на растящия интерес към „уличната култура“. Според изследване на Cowen пазарът на колекционерски маратонки може да достигне 30 млрд. долара до 2030 г.

През 2019 г. Goat започна да се развива и в други направления и да предлага различни стоки на лукса на сайта си. Тя работи с над 350 различни компаии, като Gucci, Balenciaga и Alexander McQueen.

В момента платформата има 30 млн. потребителя, като от тях 80% са милениали и от поколението z. Компанията, която е основана през 2015 г., има 13 складови бази в САЩ, Европа и Азия.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ