Estee Lauder придобива азиатски бранд за красота

Estee Lauder придобива азиатски бранд за красота

Козметичният гигант Estee Lauder е готов да изкупи две трети от акциите на южнокорейската компания Have & Be, собственик на козметичната марка Dr. Jart +. Сделката е за около 1,1 млрд. долара, а за  Estee Lauder  това е първо придобиване на азиатска марка за красота, съобщава Bloomberg.

Основана през 2005 г. в Сеул Dr. Jart + продава висок клас продукти в грижата за лице като овлажняващи средства, маски, почистващи препарати и серуми под марки като Cicapair и Ceramidin и се очаква да генерира приходи от над 500 млн. долара през тази година, заявиха от Estee Lauder в официално изявление.

Южнокорейският бранд ще се класира в топ 10 на най-големите марки, собственост на Estee Lauder, сред които са Tom Ford, Jo Malone, Bobbi Brown и Aveda. Всяка от тях прави между 500 млн. и 1 млрд. долара годишно от продажби, заявиха представители на компанията на събрание на акционерите през миналата седмица.

Мениджърите в бранша се опитват да съживят продажбите в САЩ, насочвайки се към по-младите купувачи и придобивайки нашумели марки. Освен Dr. Jart, Estee Lauder's добави Too Faced и Becca към своето портфолио.

Have & Be притежават и марката Do The Right Thing. Estee Lauder за първи път купи дял в компанията в края на 2015 г. Очаква се настоящата сделка да приключи в рамките на следващия месец.

Стойността на Have & Be е около 1,7 млрд. долара, информират от Estee Lauder, без да предоставят допълнителни финансови подробности.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 юли. Имен ден празнува Христина
Образователното министерство въвежда интегрални задачи в изпитите след 7-и и 10-и клас и увеличава ваканциите
Renault отчита нулев ръст на продажбите за второто тримесечие на годината
Прекомерната консумация на алкохол застрашава не само здравето, но и личните финанси
Турция представи първата си хиперзвукова ракета Tayfun Block-4
Легендата BiC избра София за първия си център за споделени услуги
Пасивно-агресивните фрази, които е по-добре да не използваме
Увеличава се броят на бездомните, търсещи подслон в София