Европейските компании се възползват от възстановяването на китайския пазар

Европейските компании се възползват от възстановяването на китайския пазар

Китайският пазар продължава да разгръща потенциала си за европейските мултинационални компании, с постепенното си възстановяване от влиянието на пандемията.

През изминалата седмица германските автомобилни производители публикуваха оптимистични данни за представянето си на китайския пазар, за разлика от други пазари, където ръстът им продължава да бъде нисък. „Ауди груп“ съобщи миналата седмица, че доставките на автомобили в Китай са се увеличили с 4,4% на годишна база през първите три тримесечия. „Фолксваген“ също каза, че китайският пазар, който е неговият най-голям, е ключов двигател за възстановяването на пазара. Доставките на негови автомобили в Китай отчитат 3% ръст между юли и септември, предаде "Радио Китай".

Данни на Федерацията на швейцарската часовникарска индустрия показват, че износът на часовници за китайския пазар се е повишил с 10,6% в периода януари – септември до 1,53 милиарда швейцарски франка (1,67 милиарда долара). 

Френските гиганти в производството на потребителски стоки също са се възползвали от силното търсене в Китай. Така например компания „Лореал“ е отчела 30% ръст на продажбите през второто тримесечие. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Администрацията на Тръмп изпраща морски пехотинци в Лос Анджелис, обещава да засили акциите срещу мигранти
Израелски командоси сложиха край на мисията с помощи за Газа на екоактивистката Грета Тунберг
Заплаха: Компании за изкуствен интелект са откраднали 130 000 сценарии във Великобритания
Светът на парите: Отрицателната инфлация в Швейцария изпраща предупреждение към Европа
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 9 до 15 юни
Времето във вторник: Слънчево с краткотрайни превалявания следобед
25 града в Иран са забранили разхождането на кучета и дори превозването им в автомобили
Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм