Европейските компании се възползват от възстановяването на китайския пазар

Европейските компании се възползват от възстановяването на китайския пазар

Китайският пазар продължава да разгръща потенциала си за европейските мултинационални компании, с постепенното си възстановяване от влиянието на пандемията.

През изминалата седмица германските автомобилни производители публикуваха оптимистични данни за представянето си на китайския пазар, за разлика от други пазари, където ръстът им продължава да бъде нисък. „Ауди груп“ съобщи миналата седмица, че доставките на автомобили в Китай са се увеличили с 4,4% на годишна база през първите три тримесечия. „Фолксваген“ също каза, че китайският пазар, който е неговият най-голям, е ключов двигател за възстановяването на пазара. Доставките на негови автомобили в Китай отчитат 3% ръст между юли и септември, предаде "Радио Китай".

Данни на Федерацията на швейцарската часовникарска индустрия показват, че износът на часовници за китайския пазар се е повишил с 10,6% в периода януари – септември до 1,53 милиарда швейцарски франка (1,67 милиарда долара). 

Френските гиганти в производството на потребителски стоки също са се възползвали от силното търсене в Китай. Така например компания „Лореал“ е отчела 30% ръст на продажбите през второто тримесечие. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Опасност от конфликт с Китай: Индия започна мащабно строителство на военни съоръжения в Хималите
Как да разберете дали другите ви слушат
На днешната дата, 26 декември. Имен ден празнуват Давид, Йосиф, Йосифа
Мистерия: Мегаполис с 10 милиона души остана с блокирана сателитна навигация за 6 часа
Скъсана фланелка на Марадона беше продадена на търг за 179 000 долара
Рапърът P. Diddy обжалва присъдата си за сексуални престъпления и настоява за освобждване
Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
Най-големите банки в САЩ са увеличили стойността си с 600 милиарда долара до края на 2025 г.