Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Facebook става конкурент на LinkedIn в обявите за работа
Facebook ще позволи на компаниите да публикуват обяви за работа, а на потребителите да търсят работа директно в социалната мрежа и така ще стане потенциален конкурент на LinkedIn (от групата Microsoft), съобщава Франс прес.
Новата функционалност е насочена основно към малките и средните предприятия. Мрежата обяви, че вече е направила тестове в отделни райони в САЩ и иска да въведе функцията през следващите седмици за цялата страна и за Канада.
Съобщението, публикувано на сайта на компанията, пояснява, че потребителите ще могат да намерят оферти за работа директно на страницата на компаниите във Facebook, както и да прегледат всички обяви накуп в нов раздел в мрежата.
Някои от спонсорираните оферти могат дори да се появяват в новинарския поток, както това става с рекламите.
Всеки анонс ще отвежда към формуляр за кандидатстване. Формулярът ще бъде предварително автоматично попълнен с данни, които потребителят е оставил в мрежата, но той ще може да ги промени, преди да го изпрати.
Компаниите от своя страна могат да се свържат директно с кандидатите, които ги интересуват, като използват апликацията Messenger.
Миналата година социалната мрежа, която има 1,86 млрд. потребители, тя добави на рекламните страници нови функции, които позволяват на потребителите да осъществят пряка връзка – например с кликването върху един бутон да си поръчат храна за вкъщи, да купят билети за кино или да си запазят час при фризьора.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.