Инфлацията и слабата световна икономика намаляват потребителското доверие в Германия

Инфлацията и слабата световна икономика намаляват потребителското доверие в Германия

Нарастващата инфлация и несигурностите в световната икономика намаляват потребителското доверие в Германия, предаде ДПА.

Месечният индекс на потребителското доверие, съставено от експертите на Нюрнбергската компания за пазарни проучвания GfK, отчита спад с 0,2 пункта за декември, след като остана 10,6 през октомври и ноември, съобщи днес GfK.

Търговската война между САЩ, Китай и ЕС , започната от Вашингтон, наближаващото излизане на Великобритания от ЕС и бюджетният спор между Брюксел и Италия са сред факторите, които оказват влияние върху потребителското доверие в Германия, отбелязва GfK.

Нюрнбергската компания за пазарни проучвания твърди, че вижда "първите тъмни облаци на икономическото небе".

Високите цени на горивата и отоплението удрят по джобовете на германците, каза експертът Ролф Бюркъл.

Инфлацията в Германия е достигнала най-високото си ниво от финансовата криза през септември 2008 година, достигайки 2,5 процента през октомври.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня