Кауфланд въвежда в магазините си каси за самообслужване от ново поколение

Кауфланд въвежда в магазините си каси за самообслужване от ново поколение

Кауфланд въвежда в магазините си каси за самообслужване от ново поколение

Нова система за пазаруване стартира пилотно в магазина на Kaufland България в столичния квартал „Банишора“ от втората седмица на април. Каси на самообслужване от най-ново поколение предлагат на клиентите възможност сами да сканират, опаковат и плащат за своите покупки – с карта или в брой - по собствена преценка. Възможността клиентът сам да проследява сметката си, бързината при пазаруване, личното пространство и по-добрата дистанция са само част от преимуществата, които новата система предоставя. Тя ще бъде въведена поетапно в няколко града на страната.

Подробни указания показват нагледно на мониторите пpeд клиентите всяка стъпка, която cлeдвa дa бъдe изпълнeнa по достъпен и разбираем начин. С едно натискане на монитора може да се заяви и нужда от съдействие от персонала, който е на разположение. По този начин се спестява от времето за чакане на дълги опашки, избягва се скупчването на много хора и по-лесно се организира хигиенизирането на самите устройства. Връщането на продукти също е възможно, стига да е съхранена касовата бележка.

Това е първата крачка от по-мащабно нововъведение, което компанията планира да осъществи в рамките на годината. Касите на самообслужване допълват броя на стандартните каси в магазините и така се увеличава общия брой устройства за обслужване на клиенти.

"През последната година сме повече от всякога досега чувствителни за начина, по който пазаруваме. Мерките за безопасен и спокоен престой на наша територия се съблюдават изключително стриктно, но ние вярваме, че нововъведението ни ще е още една възможност за по-лесното им спазване. Системите за самообслужване са съобразени със съвременното поведение на клиентите и са създадени, за да улеснят процеса на пазаруване.“, коментира Иван Чернев, Изпълнителен директор на Kaufland България.

Въвеждането на новите каси за пазаруване в част от хипермаркетите на компанията е следващ етап на модернизация, който заменя и надгражда вече въведените бързи касови ленти за покупки до 6 артикула, уточняват от компанията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ