Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Leanplum с ключови промени в управленския екип и нови инвестиции от 27 млн. долара
Лидерът в мобилното маркетингово пространство Leanplum обяви привличането на допълнително финансиране в размер на 27 милиона долара като продължение на финансовия растеж на компанията от инвестиционен рунд D. С това общият размер на инвестициите в Leanplum се равнява на 125 милиона долара, съобщиха от компанията.
Финализирането на привлечения капитал е ръководено от Norwest Venture Partners и Shasta Ventures с участието на Kleiner Perkins, Canaan и Launchub.
Финансирането цели да ускори продуктовото развитие на компанията и да разшири пазарния дял, който Leanplum заема в глобален план.
„Потенциалът на пазара, в който работим е огромен! Необходимостта от решение като Leanplum, което трансформира мобилната ангажираност и позволява на световни брандове да създават дългосрочни, пълноценни взаимоотношения със своите потребители чрез персонализирани кампании в реално време, става все по-осъзната и належаща благодарение на експоненциалния растеж на пазара на мобилни приложения и нарастващата роля на мобилните устройства като основен канал за комуникация“, заяви Джордж Гарик, главен изпълнителен директор на Leanplum.
„Като лидер в мобилния маркетинг пазар, Leanplum продължава да следва траектория на непрекъснат растеж, което едновременно позволява затвърждаването на изградени вече отношенията със съществуващи клиенти и партньори, но отваря и множество врати пред екипа свързани с нови глобални възможности и разширяващ се общ адресируем пазар (total addressable market)“.
Джордж Гарик притежава богат опит в сферата на потребителското поведение, ефективността на рекламата и медиите, корпоративните данни и анализа. През последните 20 години Гарик изпълнява ролята на главен изпълнителен директор в редица компании в Силициевата долина, сред които IRI, A.C. Nielsen, Flycast Communications (IPO през 1999), Placeware, Inc. (придобита от Microsoft), Wine.com и Tapjoy. Като президент и изпълнителен директор в Leanplum, Гарик поема управлението на всички екипи и процеси в компанията.
„Гордеем се с доверието, което клиентите ни имат към нас и постоянно се стремим да надхвърляме очакванията им! Само през изминалата една година, през платформата на Leanplum са преминали над 150 милиарда съобщения“, заяви Момчил Кюркчиев, съосновател и главен директор развитие на продукти в Leanplum.
„Щастлив съм от възможността Джордж да се присъедини към екипа и силно вярвам, че безценният му управленски опит в компании от калибъра на Leanplum ще ускори и затвърди значително позициите ни в световен мащаб. Наша мисия в Leanplum е да изграждаме иновативен маркетинг продукт, който пресъздава и мултиплицира начина, по който хората създават смислени и дългосрочни отношения помежду си. Като българин, обаче, моя лична мисия винаги е било това да изградя успешна компания, която има достъп до световни пазари и инвестира в развитието на българския талант. Днес офисът на Leanplum в София е вторият по големина от общо шест локации в света и е основен двигател на развойната дейност в компанията“, добави Момчил.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.