Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Мтел стартира платформа за дигитални услуги в полза на бизнеса
Над 20 облачни услуги, предназначени главно за бизнеса и събрани в един портал включва първата по рода си онлайн платформа за дигитални услуги, стартирана от Мтел. За първи път в България един изцяло автоматизиран портал ще позволява на клиентите да заявят, платят, активират и управляват изключително богато портфолио от облачни решения на едно място в интернет пространството. Порталът е локализиран на български език, а потребителите ще могат да заплащат закупените от тях услуги, както с кредитна или дебитна карта, така и с фактурата си от Мтел.
Услугите, заложени в платформата са разделени в три основни категории – бизнес приложения, услуги за онлайн присъствие и услуги за IT сигурност. Предлага се широк спектър от решения – от софтуер за проследяване на продажбите и постигане на по-висока ефективност, през интелигентни системи за организиране на контакти и задачи, оптимизиране на работата в екип и проследяване на сделки, до IT услуги като Microsoft Office 365 и антивирусна защита на e-mail, Wi-Fi мрежи и web сайтове.
„ Мтел се стреми да покрие пълния спектър от телекомуникационни и IT услуги че със старта на новата платформа, не просто разширяваме портфолио си от продукти, а и съдействаме за дигитализацията на бизнес процесите на нашите клиенти.”, заяви Михаил Семерджиев, Старши Мениджър „Фиксирани услуги” в Мтел.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.