Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Nestlé продава повечето си марки за вода в САЩ и Канада
Швейцарската компания за хранителни продукти Nestlé постигна споразумение за продажба на голяма част от водния си бизнес в Съединените щати и Канада на One Rock Capital Partners заедно с Metropoulos & Co.за 4.3 млрд. долара (3.56 млрд. евро), пише elconfidencial.es.
Споразумението включва продажбата в Съединените щати и Канада на марките Poland Spring, Deer Park, Ozarka, Ice Mountain, Zephyrhills, Arrowhead, Pure Life и Splash с продажби от 3,4 млрд. швейцарски франка (3,1 млрд. евро) през 2019 г., както и бизнеса с директни продажби и дистрибуция в офиси в САЩ, ReadyRefresh.
Международните премиум марки Perrier, S.Pellegrino и Acqua Panna не са част от сделката, уточнява изданието.
"Продължаваме да трансформираме нашия глобален воден бизнес, за да го позиционираме по-добре за печеливш дългосрочен растеж. Тази продажба ни позволява да създадем по-фокусиран бизнес около нашите международни първокласни марки, местни естествени минерални води и висококачествени здравословни продукти за хидратация", обясни изпълнителният директор на Nestlé Марк Шнайдер.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.