Netflix с рекордна печалба заради ръст на абонатите

Netflix с рекордна печалба заради ръст на абонатите

Приходите от видео услуги на Netflix за първото тримесечие на 2020 г. са рекордните 709 милиона долара, което е повече от двойно повече от същия период на миналата година, съобщиха от компанията.

С рязкото нарастване на броя на абонатите, акциите на компанията първоначално скочиха с 10%, но завършиха търговията със спад от малко под 1%. Печалбата на акция възлиза на 1,57 долара с приходи от 5,77 млрд. долара. През отчетния период услугата е попълнена с 15,8 милиона нови абонати. Wall Street прогнозира печалба на акция от 1,65 долара за приходи от 5,76 милиарда долара. Според Street Account се очаква увеличение на световната база на абонатите в региона от 8,2 милиона.

В писмо до акционерите Netflix заяви, че очаква рязко увеличение на зрителите и абонаментите през това тримесечие, но предупреди за очаквано намаляване на зрителите и забавяне на растежа, когато хората се върнат на работа. 

Компанията очаква увеличаване на броя на платените абонати по целия свят през второто тримесечие със 7,5 милиона души, но предупреди, че това са "най-вече предположения". Ето защо Netflix очаква спад на нетния растеж през третото тримесечие.

Датите за излизане на сериалите и филмите, които се очаква да излязат през второто тримесечие, са актуални и ще вървят по план, тъй като снимките им вече са приключили, обявиха от компанията.

„Netflix се върна към своите резултати преди покачването на цените и компанията не мисли за друго увеличение на тарифите, предвид настоящата ситуация”, заяви продуктовият директор на Netflix Грег Питърс.

Излизайки извън първоначалната фаза на кризата, обаче, Netflix ще се изправи пред нови предизвикателства. Производството спря, след като Netflix обеща да отдели 150 милиона долара, за да помогне на индустрията да преодолее кризата. Компанията създаде фонд от 100 милиона долара за подпомагане на работниците от телевизионната и филмовата индустрия, засегнати от кризата, и отпусна 30 милиона долара за подпомагане на организации с нестопанска цел и филмови екипи в страни, където Netflix има голямо присъствие.

„За да възобнови производството си, Netflix ще се опита да се поучи от сегашния си опит в снимките в Исландия и Южна Корея. Компанията експериментира с издаването на ново съдържание, както беше със сериала "Любовта е сляпа", когато няколко епизода бяха пуснати наведнъж. Зрителите все още искат да получат всички епизоди наведнъж, а компанията няма планове да се отдалечава от този подход“, коментира Тед Сарандос, директор на съдържанието в Netflix.

Изпълнителният директор на Netflix Рийд Хастингс похвали конкуренцията, като заяви, че е впечатлен от това колко бързо Disney + привлече 50 милиона абонати. Той обаче добави, че Netflix ще се опита да поддържа актуалната си библиотека със съдържание на анимационно съдържание, за да продължи да се състезава с шоутата на Disney. Хейстингс е уверен, че неговата компания ще получи своя дял от аудиторията и нито един от конкуриращите се играчи на поточния пазар няма да може да примами цялата аудитория.

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ