Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|ПФК "Левски" с необичайна финансова стратегия - ще продава клубна водка
Футболният клуб „Левски“ предприе неочаквана стъпка и даде заявка да навлезе на пазара на алкохол с лимитирана серия клубна водка. Тя е произведена специално за „ПФК Левски“ и „сините“ фенове, от Златогор, Украйна, става ясно от официално съобщение на сайта на клуба, с което се обявява излизането на пазара на "нов уникален левскарски продукт". Като отличителна характеристика на напитката, брандирана с логото на Левски се посочва, че променя цвета си от бял на син при изстудяване.
Очевидно, новият продукт на клуба, насочен главно към феновете, е опит за търсене на решение за финансови приходи след оттеглянето на подкрепата на Васил Божков за „Левски“. Отборът се издържа главно от продажба на билети и дарения, но приходите все повече са ограничени заради отмяната на футболното първенство като част от общонационалните мерки за справяне със заразата от коронавирус. След преговори между футболистите и ръководството на клуба играчите се съгласиха заплатите им да бъдат орязани наполовина.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.