ПФК "Левски" с необичайна финансова стратегия - ще продава клубна водка

ПФК Левски с необичайна финансова стратегия - ще продава клубна водка

Футболният клуб „Левски“ предприе неочаквана стъпка и даде заявка да навлезе на пазара на алкохол с лимитирана серия клубна водка. Тя е произведена специално за „ПФК Левски“ и „сините“ фенове, от Златогор, Украйна, става ясно от официално съобщение на сайта на клуба, с което се обявява излизането на пазара на "нов уникален левскарски продукт". Като отличителна характеристика на напитката, брандирана с логото на Левски се посочва, че променя цвета си от бял на син при изстудяване.

Очевидно, новият продукт на клуба, насочен главно към феновете, е опит за търсене на решение за финансови приходи след оттеглянето на подкрепата на Васил Божков за „Левски“. Отборът се издържа главно от продажба на билети и дарения, но приходите все повече са ограничени заради отмяната на футболното първенство като част от общонационалните мерки за справяне със заразата от коронавирус. След преговори между футболистите и ръководството на клуба играчите се съгласиха заплатите им да бъдат орязани наполовина. 

 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Данъчен проблем: Шефът на Ferrari ще полага една година общественополезен труд
Имение с отстъпка: Свалят 25 млн. долара от цената на бившия дом на Рики Мартин
Световните петролни компании съкращават работни места поради ниските цени на "черното злато"
На днешната дата, 10 септември. Рождениците днес
Добрите екипи са по-важни от добрите идеи
Велосипедист покорява планините в това поразително видео
Goldman Sachs ще управлява пенсионни активи на Shell за 40 милиарда долара
"Хитачи" открива нов завод за железопътни вагони на стойност 100 милиона долара близо до Вашингтон