PHOENIX group стартира най-голямата мрежа за сътрудничество с аптеки в Европа

 PHOENIX group  стартира най-голямата мрежа за сътрудничество с аптеки в Европа

Водещият търговец на фармацевтични продукти в Европа PHOENIX group стартира мащабен проект - най-голямата мрежа за сътрудничество с аптеки в Европа, PHOENIX Pharmacy Partnership, включваща 12 различни програми. На практика, това е първата общоевропейска платформа за директно партньорство с аптеки. Чрез нея PHOENIX group и дъщерните дружества на компанията предлагат на членовете директен достъп до многобройни дистрибуторски и маркетингови услуги, както и предимства при закупуване.

Почти 9000 независими аптеки в рамките на 12-те програми за сътрудничество в 15 европейски страни вече се възползват от възможностите на PHOENIX Pharmacy Partnership. Дванайсет силно наложени локално марки осигуряват на независимите аптеки и фармацевтичната промишленост допълнителни шансове за растеж и нов пазарен потенциал в рамките на най-голямата програма за партньорство в Европа под мотото „Крачка към успеха“.

„С PHOENIX Pharmacy Partnership предлагаме на частните аптеки и фармацевтичните производители в цяла Европа персонализирани решения според техните локални и регионални потребности“, казва Оливер Виндхолц, председател на ръководството на PHOENIX group. „С представителства в общо 26 страни и дългогодишен опит като търговец на едро на фармацевтични продукти и оператор на аптеки, PHOENIX разполага с комплексни познания за местния пазар, които ще обединим под шапката на PHOENIX Pharmacy Partnership“, допълва Виндхолц.

PHOENIX Pharmacy Partnership е част от услугите на марката на PHOENIX „All-in-One“. За PHOENIX group стартиралият мащабен проект е още една стъпка напред в стремежа да се наложи като най-добрия интегриран доставчик на здравно обслужване.
 
PHOENIX Pharmacy Partnership е представена в България от марката BETTY – партньорска програма за аптеки, която обхваща редица обекти в България, Сърбия, Македония и Босна & Херцеговина.
 
Стратегията на BETTY е: подсилване на позицията на малки и средни аптеки; диференциация от конкуренцията; създаване на силна познаваемост на марката сред крайните клиенти; промотиране на аптеката като здравна институция.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 30 юни до 6 юли
Жега: Испания счупи исторически рекорд за юни с 46 градуса, съпругата на Борис Джонсън се дехидратира
Отпада забраната за влизане в района на Шуменското плато
Четири инвестиции, които си струва да направите още днес
Край на превъртането на километражи при покупка на употребявани автомобили
През есента на 2026 г. започва строителството на Терминал 3 на Летище „Васил Левски“
Зеленски призова за засилване на санкциите срещу Русия
Световната икономика е изправена пред ключов момент, обяви Банката за международни разплащания