PHOENIX group стартира най-голямата мрежа за сътрудничество с аптеки в Европа

 PHOENIX group  стартира най-голямата мрежа за сътрудничество с аптеки в Европа

Водещият търговец на фармацевтични продукти в Европа PHOENIX group стартира мащабен проект - най-голямата мрежа за сътрудничество с аптеки в Европа, PHOENIX Pharmacy Partnership, включваща 12 различни програми. На практика, това е първата общоевропейска платформа за директно партньорство с аптеки. Чрез нея PHOENIX group и дъщерните дружества на компанията предлагат на членовете директен достъп до многобройни дистрибуторски и маркетингови услуги, както и предимства при закупуване.

Почти 9000 независими аптеки в рамките на 12-те програми за сътрудничество в 15 европейски страни вече се възползват от възможностите на PHOENIX Pharmacy Partnership. Дванайсет силно наложени локално марки осигуряват на независимите аптеки и фармацевтичната промишленост допълнителни шансове за растеж и нов пазарен потенциал в рамките на най-голямата програма за партньорство в Европа под мотото „Крачка към успеха“.

„С PHOENIX Pharmacy Partnership предлагаме на частните аптеки и фармацевтичните производители в цяла Европа персонализирани решения според техните локални и регионални потребности“, казва Оливер Виндхолц, председател на ръководството на PHOENIX group. „С представителства в общо 26 страни и дългогодишен опит като търговец на едро на фармацевтични продукти и оператор на аптеки, PHOENIX разполага с комплексни познания за местния пазар, които ще обединим под шапката на PHOENIX Pharmacy Partnership“, допълва Виндхолц.

PHOENIX Pharmacy Partnership е част от услугите на марката на PHOENIX „All-in-One“. За PHOENIX group стартиралият мащабен проект е още една стъпка напред в стремежа да се наложи като най-добрия интегриран доставчик на здравно обслужване.
 
PHOENIX Pharmacy Partnership е представена в България от марката BETTY – партньорска програма за аптеки, която обхваща редица обекти в България, Сърбия, Македония и Босна & Херцеговина.
 
Стратегията на BETTY е: подсилване на позицията на малки и средни аптеки; диференциация от конкуренцията; създаване на силна познаваемост на марката сред крайните клиенти; промотиране на аптеката като здравна институция.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Култовият екшън „Жега“ се завръща след 30 г. с вероятен състав Леонардо ди Каприо и Крисчън Бейл
Традиционният маркетинг се проваля. Ето как да спечелите вниманието на клиента
От JPMorgan предупреждават за възможна „корекция“ в оценките на свързаните с AI компании
Цитат на деня
На днешната дата, 19 ноември. Рождениците днес
Времето: Облачно и със значителни валежи в някои райони на страната
Британският вътрешен министър: Ситуацията с предоставянето на убежища на бежанци е извън контрол
Бивш министър на финансите на САЩ и шеф на Харвард се оттегля от публични позиции заради връзки с Епстийн