Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|PHOENIX group стартира най-голямата мрежа за сътрудничество с аптеки в Европа
Водещият търговец на фармацевтични продукти в Европа PHOENIX group стартира мащабен проект - най-голямата мрежа за сътрудничество с аптеки в Европа, PHOENIX Pharmacy Partnership, включваща 12 различни програми. На практика, това е първата общоевропейска платформа за директно партньорство с аптеки. Чрез нея PHOENIX group и дъщерните дружества на компанията предлагат на членовете директен достъп до многобройни дистрибуторски и маркетингови услуги, както и предимства при закупуване.
Почти 9000 независими аптеки в рамките на 12-те програми за сътрудничество в 15 европейски страни вече се възползват от възможностите на PHOENIX Pharmacy Partnership. Дванайсет силно наложени локално марки осигуряват на независимите аптеки и фармацевтичната промишленост допълнителни шансове за растеж и нов пазарен потенциал в рамките на най-голямата програма за партньорство в Европа под мотото „Крачка към успеха“.
„С PHOENIX Pharmacy Partnership предлагаме на частните аптеки и фармацевтичните производители в цяла Европа персонализирани решения според техните локални и регионални потребности“, казва Оливер Виндхолц, председател на ръководството на PHOENIX group. „С представителства в общо 26 страни и дългогодишен опит като търговец на едро на фармацевтични продукти и оператор на аптеки, PHOENIX разполага с комплексни познания за местния пазар, които ще обединим под шапката на PHOENIX Pharmacy Partnership“, допълва Виндхолц.
PHOENIX Pharmacy Partnership е част от услугите на марката на PHOENIX „All-in-One“. За PHOENIX group стартиралият мащабен проект е още една стъпка напред в стремежа да се наложи като най-добрия интегриран доставчик на здравно обслужване.
PHOENIX Pharmacy Partnership е представена в България от марката BETTY – партньорска програма за аптеки, която обхваща редица обекти в България, Сърбия, Македония и Босна & Херцеговина.
Стратегията на BETTY е: подсилване на позицията на малки и средни аптеки; диференциация от конкуренцията; създаване на силна познаваемост на марката сред крайните клиенти; промотиране на аптеката като здравна институция.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.