Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Rompetrol въвежда строги санитарни мерки в бензиностанциите си
KMG International Group, част от която е и Rompetrol България активира своя план за управление на кризи по-рано този месец, след като още от началото на февруари прилага редица превантивни мерки. Мерките, приети преди това, както и планът, са насочени към защита на безопасността и сигурността на служителите, сътрудниците и клиентите, непрекъснатост на конкретните дейности и минимизиране на риска от прекъсване на потока по отношение на производството и разпределението на горивата.
Планът има три основни направления на действие, в зависимост от развитието на ситуацията и в съответствие с всички препоръки и решения, взети от местните и централните власти. Редица защитни мерки за служители, клиенти и работни места вече са приети и приложени на нивото на дъщерните дружества на групата в Румъния, България и Република Молдова. Още преди повсеместното разразяване на епидемията са въведени електронни подписи и фактури, гъвкава работна програма, работа от вкъщи, осигуряване на високоефективно електронно оборудване и свързване - VPN, облак, антивирусна защита ). Наскоро компанията прие и други специфични мерки, като ограничаване / отмяна на командировки, реинтеграция при връщане от пътуване в чужбина (работа от вкъщи поне 7 дни след завръщане от незасегнати райони и 14 дни след завръщане от засегнатите райони), ограничаване на срещи (физическо присъствие на максимум 7 души) или отмяна на вътрешни събития.
Влизат в сила и допълнителни мерки в бензиностанциите на Rompetrol в Румъния, България и Република Молдова за намаляване и предотвратяване на разпространението на заразата. Те предвиждат дезинфекция на всеки час на директни контактни повърхности, почистване и измиване на пода най-малко четири пъти на ден (24 часа), допълване на специфични материали / консумативи (дезинфектанти, мокри кърпички, сушилни за ръце и др.), спазване на разстояние между клиентите поне един метър, както и съдове за еднократна употреба в гастро сектора.
Компанията отправя молба към клиентите си да прояват разбиране и да се съобразят с всички мерки, приложени за безпроблемното функциониране на дейностите. Препоръчва се на клиентите на Fill & Drive да използват онлайн методите на плащане на текущите фактури и да намалят взаимодействието в бензиностанциите, да използват опцията за плащане и зареждане на гориво директно на помпата.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.