УниКредит Булбанк отново избрана за Superbrand

УниКредит Булбанк отново избрана за Superbrand

УниКредит Булбанк е избрана отново за Superbrand на българския пазар. Отличието е в резултат на независимо проучване, проведено у нас от глобалната програма Superbrands.

Организацията провежда конкурса за отличията Superbrands и промотира най-успешните бизнес практики в над 80 страни по света. Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички страни.

Партньор на Superbrands в провеждането на националното гласуване на потребителите в интернет е водещият Институт за пазарни проучвания GFK Bulgaria.

Процесът по селектиране на супер брандовете се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури - Борда на Superbrands Bulgaria, сред които са проф. Боян Дуранкиев, Катерина Хапсали, Константин Вълков, проф. Любомир Стойков, Максим Майер, проф. Христо Кафтанджиев и др.  и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. 

В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от 3 основни критерия:

  • Качество - символизира ли марката качеството на предлаганите продукти или услуги?
  • Надежност - ползва ли се с доверие брандът, поддържа ли висок стандарт на продуктите или услугите?
  • Различие -  Добре ли е позната марката в своя сектор? Успешно ли се разграничава от конкурентите си? Притежава ли индивидуалност и ценности, които я правят уникална на пазара?                      

УниКредит Булбанк е оценена високо и по трите критерия и е избрана за топ бранд. Наградите Superbrands се връчват на специален Tribute Event, който ще се проведе по-късно през годината.

УниКредит Булбанк беше обявена за „Най-силен банков Superbrand в България“ и през 2012 г.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ