Walt Disney преструктурира развлекателния бизнес, за да стимулира стрийминга

Walt Disney преструктурира развлекателния бизнес, за да стимулира стрийминга

Уолт Дисни (Walt Disney Co) обяви, че е преструктурирал медийния и развлекателния си бизнес, за да ускори растежа на Disney + и други стрийминг услуги, тъй като потребителите все повече се насочват към дигитално гледане. При реорганизацията Disney ще отдели разработването и производството на програми от разпространението, за да бъде по-отзивчив към изискванията на потребителите, информира Ройтерс

Ходът дойде дни след като активистът инвеститор Даниел Льоб от хедж фонд Third Point призова Disney да се откаже от изплащането на дивидент и да удвои инвестициите си в програмиране в стрийминг.

Компанията за медийни и тематични паркове стартира услугата за стрийминг Disney + през ноември 2019 г. Тя надхвърли собствените си цели, като привлече повече от 100 милиона клиенти за стрийминг по целия свят към Disney +, Hulu и ESPN +. За сравнение, стрийминг пионерът Netflix Inc може да се похвали с 193 милиона, но той е изградил тази клиентска база през 13-те години, уточнява агенцията. 

"Disney трябва да намали дивидента си, за да увеличи разходите за нови телевизионни предавания и филми, за да регистрира по-бързо нови клиенти", твърди Даниел Льоб. 

Главният изпълнителен директор на Disney Боб Чапек, в интервю за CNBC, заяви, че компанията планира да увеличи инвестициите в съдържание, но не коментира дали е готова да намали дивидента си, за да финансира стратегията. Той добави също, че ще има съкращения в резултат на "централизация" на функциите, но без да уточнява в какви обеми ще са те.

"Управлението на създаването на съдържание, различно от разпространението, ще ни позволи да бъдем по-ефективни и пъргави, за да създадем продукцията, която потребителите искат най-много, доставена по начина, по който предпочитат да я консумират", каза Чапек, който зае най-високата работа на компанията през февруари.

Според промените, студията на Disney, общият развлекателен и спортен бизнес биха попаднали в едно подразделение, докато разпространението и комерсиализацията биха попаднали в отделна глобална единица. Disney заяви, че нейните творчески екипи ще разработят и произвеждат програми за стрийминг и традиционни платформи, а дистрибуторската група ще реши къде клиентите да го видят.

Кареем Даниел, бивш президент на потребителски продукти, игри и издателска дейност, ще ръководи новата група за разпространение на медии и развлечения на Disney, съобщиха от компанията. Алън Хорн и Алън Бергман ще продължат да ръководят студийните операции на Disney, които ще управляват програмирането от големи франчайзи, включително Marvel, Star Wars, Disney animation и Pixar. Питър Райс ще се занимава с развлекателното програмиране, а Джими Питаро ще контролира спорта. Очаква се Disney да проведе ден на инвеститора на 10 декември, за да предостави повече информация за стратегията си. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
На днешната дата, 9 октомври. Рождениците днес
Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
Вътрешни кризи спъват външната политика на Обама
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години