Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Walt Disney преструктурира развлекателния бизнес, за да стимулира стрийминга

Уолт Дисни (Walt Disney Co) обяви, че е преструктурирал медийния и развлекателния си бизнес, за да ускори растежа на Disney + и други стрийминг услуги, тъй като потребителите все повече се насочват към дигитално гледане. При реорганизацията Disney ще отдели разработването и производството на програми от разпространението, за да бъде по-отзивчив към изискванията на потребителите, информира Ройтерс.
Ходът дойде дни след като активистът инвеститор Даниел Льоб от хедж фонд Third Point призова Disney да се откаже от изплащането на дивидент и да удвои инвестициите си в програмиране в стрийминг.
Компанията за медийни и тематични паркове стартира услугата за стрийминг Disney + през ноември 2019 г. Тя надхвърли собствените си цели, като привлече повече от 100 милиона клиенти за стрийминг по целия свят към Disney +, Hulu и ESPN +. За сравнение, стрийминг пионерът Netflix Inc може да се похвали с 193 милиона, но той е изградил тази клиентска база през 13-те години, уточнява агенцията.
"Disney трябва да намали дивидента си, за да увеличи разходите за нови телевизионни предавания и филми, за да регистрира по-бързо нови клиенти", твърди Даниел Льоб.
Главният изпълнителен директор на Disney Боб Чапек, в интервю за CNBC, заяви, че компанията планира да увеличи инвестициите в съдържание, но не коментира дали е готова да намали дивидента си, за да финансира стратегията. Той добави също, че ще има съкращения в резултат на "централизация" на функциите, но без да уточнява в какви обеми ще са те.
"Управлението на създаването на съдържание, различно от разпространението, ще ни позволи да бъдем по-ефективни и пъргави, за да създадем продукцията, която потребителите искат най-много, доставена по начина, по който предпочитат да я консумират", каза Чапек, който зае най-високата работа на компанията през февруари.
Според промените, студията на Disney, общият развлекателен и спортен бизнес биха попаднали в едно подразделение, докато разпространението и комерсиализацията биха попаднали в отделна глобална единица. Disney заяви, че нейните творчески екипи ще разработят и произвеждат програми за стрийминг и традиционни платформи, а дистрибуторската група ще реши къде клиентите да го видят.
Кареем Даниел, бивш президент на потребителски продукти, игри и издателска дейност, ще ръководи новата група за разпространение на медии и развлечения на Disney, съобщиха от компанията. Алън Хорн и Алън Бергман ще продължат да ръководят студийните операции на Disney, които ще управляват програмирането от големи франчайзи, включително Marvel, Star Wars, Disney animation и Pixar. Питър Райс ще се занимава с развлекателното програмиране, а Джими Питаро ще контролира спорта. Очаква се Disney да проведе ден на инвеститора на 10 декември, за да предостави повече информация за стратегията си.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Техники за успех |На днешната дата, 9 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Цвете от пустинята Атакама в Чили може да крие ключа към устойчиви на суша култури
Любопитно |Четвърт Век Съвършенство: Историята на Бова Кар и първото представителство на BMW в Бургас
Технологии | Технологии |Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Техники за успех |Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ
Компании |Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Свят |Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Общество |На днешната дата, 9 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
ЕС |Вътрешни кризи спъват външната политика на Обама
Свят | Advertorial |Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Наука и Здраве |ADVERTORIAL

Новоиздадените кредитни карти от Fibank са с още по-добри условия и атрактивни бонуси

Национална конференция за имотния пазар в еврозоната събира експерти, инвеститори и институции в София на 31 октомври

Коментари
Няма въведени кометари.