Две образователни кампании стартира Еко Партнърс България

Две образователни кампании стартира Еко Партнърс България

Непредвидената дълбока криза във всички сфери на живота, предизвикана от новия коронавурис не отменя екологичните проблеми, които ни заобикалят, напомнят от най-бързо растящата компания у нас  за разделно събиране и оползотворяне на отпадъци от опаковки Еко Партнърс България АД. Натрупването на отпадъци, особено след рязкото нарастване на употребата на еднократни хигиенни материали е един от тях, което прави екологичното образование все по-необходимо и актуално. Затова Еко Партнърс България АД стартира образователна кампания „Еко Училище“ съвместно с общините, които обслужва. Чрез видео уроци учениците и децата в последни групи на детските градини ще научат защо и как да се изхвърлят разделно отпадъците от опаковки, какво се случва с отпадъците след като бъдат събрани разделно и в какво могат да се превърнат те, след като бъдат рециклиран.

Общините, в които организацията оперира, сред които Варна, Благоевград, Перник, Велико Търново, Горна Оряховица, Свищов, Земен, Сухиндол и Полски Тръмбеш, ще разпространят до всички училища и детски градини в населените места образователните видео уроци на Еко Партнърс, като така ще участват активно в изграждането на по-осъзнати и отговорни към околната среда поколения.

Екологичното образование е приоритет на Еко Партнърс. Всяка година организацията провежда образователни кампании. Организацията все повече залага на алтернативни методи за предаване на знания и мотивиране на населението за опазване на околната среда.

Още една от актуалните кампании на организацията е онлайн викторина EcoQuiz с въпроси, свързани с околната среда и отпадъците, която се провежда в социалната мрежа Фейсбук. За участниците в нея от Еко Партнърс са приготвили награди, които не замърсяват околната среда, свързани с Деня на народните будители, когато EcoQuiz приключва, а именно ваучери за абонаменти в онлайн платформа за електронни и аудио книги.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ