Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Германия загърбва въглищата най-късно до 2038 г.

Германска правителствена комисия постигна споразумение страната да спре до края на 2038 г. използването на въглища за производство на електроенергия, предаде ДПА, като се позова на вътрешни източници.
Комисията се събра вчера сутринта в столицата Берлин на заседание, което продължи 21 часа. Целта бе да бъде договорена дата за спиране на използването на въглища за производство на електроенергия и обсъдено компенсирането на ресорните компании.
Комисията само може да прави предложения. Прилагането на нейните решения е от компетенциите на властите в отделните германски провинции и на федералното правителство, отбелязва БТА.
Германия иска да спре да използва въглища, за да постигне целите си в областта на опазването на околната среда. Четвърта икономика в света и голяма промишлена сила, страната освен това предвижда да затвори всичките си атомни електроцентрали до края на 2022 г., припомня ДПА.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.