Петролът поевтиня след отчетеното увеличение на американските запаси

Петролът поевтиня след отчетеното увеличение на американските запаси

Цените на петрола днес се понижиха в азиатската електронна търговия след отчетеното увеличение на американските запаси от черно злато и горива. Тези данни засилиха перспективата от свръхпредлагане, тъй като вероятната втора вълна на пандемията от новия коронавирус заплашва да спре възстановяването и търсенето, предаде Ройтерс, цитирана от БТА.

Лондонският сорт Брент от Северно море, чиято цена е референтна за европейския пазар, поевтиня с 89 цента или с 2,2 на сто до 40,07 долара за барел.

Американският лек суров петрол понижи котировките си с 1,13 долара или с 2,9 на сто до 37,25 долара за барел.

Вчера и двата основни сорта поскъпнаха с над 3 на сто, след като Международната агенция за енергията повиши прогнозата си за търсенето на петрол през 2020 година до 91,7 милиона барела дневно, а продажбите на дребно в САЩ през май скочиха с рекордните 17,7 на сто.

Американският петролен институт отчете увеличение на запасите от суров петрол от 43,9 милиона барела през седмицата, приключила на 12 юни, до 543,2 милиона барела. Очакванията бяха за спад на запасите със 152 000 барела.

В същото време увеличението на броя на заразените с Ковид-19 в САЩ и Китай подкопа очакванията за засилване на търсенето на горива в двата водещи потребителя в света на петрол и петролни продукти, коментира анализатор на пазара, цитиран от Ройтерс.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера