ЕС проверява рекламната дейност на Google

ЕС проверява рекламната дейност на Google

Европейската комисия може да започне мащабно разследване на рекламния бизнес на Google, заяви европейският комисар по конкуренцията Маргрете Вестагер. Тя отбеляза, че ЕК ще използва всички възможни инструменти, за да осигури справедливи пазарни условия.

През януари регулаторите са събрали информация за рекламните практики на Google чрез анкетни въпросници, изпратени до издатели и рекламни агенции, съобщи еврокомисар Вестагер. ЕС изучава практиките на компанията по отношение на данните от 2019 г., а сега започза да разглежда и   плановете на Google да се откаже от проследяването на бисквитки на трети страни, съобщи Bloomberg.

През декември 2020 г. Европейската комисия представи проект на мащабна реформа на регулирането на пазара на цифрови услуги. Властите на ЕС планират да засилят санкциите в две основни области - монопол в дигиталната индустрия и незаконно съдържание и стоки в интернет платформите. Санкциите могат да достигнат многомилиардни глоби.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Полша спря търговски трафик за 25 млрд. евро между ЕС и Китай със затварянето на границата с Беларус
Астрономи откриха неизвестна досега квазилуна близо до Земята
Имението на прочутия режисьор Дейвид Линч в Холивуд се продава за 15 милиона долара
ЕС планира да ускори спирането на вноса на руски втечнен природен газ заради натиска на Тръмп
Времето: Хладно утро, но през деня температурите ще достигнат до 28 градуса
Децата ще могат да подават сигнали за насилие през специално приложение
Ефект на "пияната маймуна": Учени свързаха човешкото желание за алкохол с плодовата диета на шимпанзетата