ЕС проверява рекламната дейност на Google

ЕС проверява рекламната дейност на Google

Европейската комисия може да започне мащабно разследване на рекламния бизнес на Google, заяви европейският комисар по конкуренцията Маргрете Вестагер. Тя отбеляза, че ЕК ще използва всички възможни инструменти, за да осигури справедливи пазарни условия.

През януари регулаторите са събрали информация за рекламните практики на Google чрез анкетни въпросници, изпратени до издатели и рекламни агенции, съобщи еврокомисар Вестагер. ЕС изучава практиките на компанията по отношение на данните от 2019 г., а сега започза да разглежда и   плановете на Google да се откаже от проследяването на бисквитки на трети страни, съобщи Bloomberg.

През декември 2020 г. Европейската комисия представи проект на мащабна реформа на регулирането на пазара на цифрови услуги. Властите на ЕС планират да засилят санкциите в две основни области - монопол в дигиталната индустрия и незаконно съдържание и стоки в интернет платформите. Санкциите могат да достигнат многомилиардни глоби.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven
Парламентът прие на първо четене удължителният бюджет за 2026 година
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
МАЕ: Глобалното търсене на въглища достигна рекордно високо ниво тази година, очаква се спад до 2030 г.
Норвегия ще взривява собствени мостове в случай на военен конфликт
Рекорд: Испания отчете близо 100 млн. туристи през 2025 г. и дебне конкуренцията