ЕС проверява рекламната дейност на Google

ЕС проверява рекламната дейност на Google

Европейската комисия може да започне мащабно разследване на рекламния бизнес на Google, заяви европейският комисар по конкуренцията Маргрете Вестагер. Тя отбеляза, че ЕК ще използва всички възможни инструменти, за да осигури справедливи пазарни условия.

През януари регулаторите са събрали информация за рекламните практики на Google чрез анкетни въпросници, изпратени до издатели и рекламни агенции, съобщи еврокомисар Вестагер. ЕС изучава практиките на компанията по отношение на данните от 2019 г., а сега започза да разглежда и   плановете на Google да се откаже от проследяването на бисквитки на трети страни, съобщи Bloomberg.

През декември 2020 г. Европейската комисия представи проект на мащабна реформа на регулирането на пазара на цифрови услуги. Властите на ЕС планират да засилят санкциите в две основни области - монопол в дигиталната индустрия и незаконно съдържание и стоки в интернет платформите. Санкциите могат да достигнат многомилиардни глоби.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5 идеи за обзавеждане на малък апартамент
60% от всички новодигитализирани търговци са част от програмата на Visa "България БезБрой"
Путин: Прекратяването на огъня е невъзможно, освен ако Киев не предприеме някои „необратими“ стъпки
Шестима депутати напускат групата на „Величие“, тя се разпада
В преследване на съвършенството
Разгромна победа за лейбъристите на изборите във Великобритания. Сунак призна поражението
"Величие" поиска Николай Марков и Виктория Василева да се оттеглят от ръководството на парламентарната група
Средната цена на сделките с ниви надхвърля 1600 лв. за декар