ЕС затяга тестовете за вредни емисии при хибридните автомобили

ЕС затяга тестовете за вредни емисии при хибридните автомобили

ЕС затяга тестовете за вредни емисии при хибридните автомобили

ЕС планира да използва по-строг метод за измерване на емисиите въглероден диоксид за плъг-ин хибридните автомобили, съобщиха два информирани източника, цитирани от Ройтерс. Това се случва на фона на критиките, че резултатите от сегашните тестове са до четири пъти по-ниски от стойностите в реални условия. 

Новата методология може да означава, че някои автомобилостроители, които през 2021 година са продали почти толкова плъг-ин хибриди (или електромобили с външно зареждане - PHEV), колкото и електромобили с батерии (BEVs), ще трябва да се съсредоточат върху втория тип, за да успеят да изпълнят целите на ЕС за емисиите и да избегнат сериозни глоби. Новите тестове вероятно ще започнат да се използват към 2025 година, според източниците. 

В тестовете ще бъдат включени данни от датчиците за разхода на гориво, които според европейското законодателство трябва да бъдат поставяни в новите автомобили от 2021 година. Това ще даде по-реалистична картина за това доколко хибридните автомобили все още разчитат на двигатели с вътрешно горене за сметка на електрическите батерии. 

Промяната на методологията с цел по-добро отразяване на реалните емисии подкрепя все по-популярната теза сред екоорганизации и регулатори, че хибридните автомобили с външно зареждане не са толкова "зелени", колкото се смяташе, отбелязва Ройтерс.

По тази причина при разработването на политики за насърчаване на електрифицирането отношението към тях не може да е същото като към електрическите превозни средства с батерии. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ