Изкуствен интелект, истински предизвикателства: Лидерство на ново ниво

Атанас Киряков, президент на Graphwise.AI, разбива митовете около изкуствения интелект и призовава лидерите да слязат от розовия облак на хайпа. В блиц интервюто той говори за най-честите заблуди около GenAI, капаните на свръхочакванията и нуждата от повече честност, образование и реалистични стратегии, честността и търпението са ключови за изграждане на доверие в технологиите.
Атанас Киряков ще участва в дискусионния панел "AI отвъд загубата на работни места и нови професии“ на форума Next Level HR 2025, организиран от списание „Мениджър“ на 15 април. Той ще се проведе в Интер Експо център с начален час 12:30.
Ето какво коментира Атанас Киряков в аванс преди събитието:
Какви са основните предизвикателства пред бизнесите, които искат да интегрират изкуствен интелект?
Основните проблеми са свързани с това доколко е надежден и "отговорен" e AI. Как да направим така, че проверяването и коригирането на резултатите да не обезсмисли ползването му?
Също така разходите за инфраструктура, могат да набъбнат, ако реализацията не се оптимизира.
Кой е най-големият мит за AI, който искате да разсеете?
Хората мислят, че GenAI може да прави всичко и е интелигентент на всякакви теми. А неговите възможности са като на гимназист, който е бил много добър в часовете по литература и се справя зашеметяващо добре с "четене с разбиране." Но е минал с 3-ки всички други дисциплини.
Мислете за GenAI като супер ентусиазиран стажант, който се опитва да ви помогне през лятната ваканция. Ако му дадете много добри инструкции и го проверявате чест, може да бъде полезен.
Какви лидерски умения са необходими, за да се ръководи успешен AI-driven бизнес и да се изгражда доверие в технологиите?
Трябва да осъзнаваме нуждата да образоваме потребителите. Да бъдем честни и да не "надуваме балона" твърде много (въпреки, че конкурентите го правят). Да намерим начин да убедим инвеститорите, че новите AI технологиите първоначално ще увеличат R&D разходите, преди да доведат до подбрена ефективност и повече продажби.
Достъпът до събитието е свободен срещу предварително направена регистрация тук.
***
Генерални партньори: ARS, Aurubis
Основни партньори: Борика, Philip Morris Bulgaria, HORAteka
С подкрепата на: Horizons, Haelan, Fibank, Vivati, GTP.bg, Nuvolo
Институционални партньори: Българска стопанска камара, Confindustria
Ключови думи
|
|
Digital age: Техно пробиви и открития
Технологии |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |OpenAI детронира SpaceX като най-ценната частна компания в света с оценка от 500 млрд. долара
Компании |Парламентът ще обсъди на първо четене изменения в Закона за държавния бюджет
Политика |Ледниците в Швейцарските Алпи са намалели рязко за последните 12 месеца
Наука и Здраве |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.