Новината от PayPal събуди пазарите за криптовалути

Новината от PayPal събуди пазарите за криптовалути

Сериозно раздвижване на пазара на криптовалути се наблюдава в последните 24 часа. Основната криптовалута биткойн повиши цената си по онлайн борсите с 6% само в рамките на един ден и достигна 12 800 долара, а в рамките на последното денонощие  бяха изтъргувани биткойни на обща стойност от над 40 млрд. долара, показват данните на Coinmarketcap. Другите виртуални валути също повишиха стойността си през последните 24 часа. Етериум поскъпна с 5%, рипъл – с 5%, биткойн кеш с 7%, а лайткойн – с цели 14%.

Като основна причина за оживлението на пазара на криптовалути наблюдателите посочват обявената вчера нова услуга на PayPal. В сряда платформата за електронни плащания съобщи, че ще позволи на клиентите си да съхраняват, купуват и продават от по-известните криптовалути по-късно тази година. Според анализаторите от сектора това прави PayPal първата от по-големите играчи във  финансовия сектор, която предоставя интеграция с криптовалути. Услугата ще предоставя достъп до биткойн, етериум, биткойн кеш и лайткойн.

Дъщерната компания на PayPal – Venmo, която представлява популярно в САЩ мобилно приложение за парични транзакции, също ще започне да използва тази услуга. Според Блумбърг към момента PayPal има повече от 346 млн. активни потребителя, от които 26 млн. са търговци. Мерките срещу разпространяването на коронавируса оказват позитивно влияние на развитието на платформата. През второто тримесечие на 2020 г. PayPal е опосредствала плащания за 223 млрд. долара, което представлява 29% ръст на годишна база.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите
Умният PR не е рекламен - той е целенасочен
Минната общност отбеляза деня на миньора с акцент върху бъдещето на индустрията
МОН предлага намаляване на часовете по чужд език в осми клас