"Апокалипсис" - най-харесваната нова реклама на Apple


Какво ли би се случило, ако взнезапно всички с телефони, таблети и часовници на Apple изгубят достъп до мобилните си приложения?
Същински хаос и още нещо! - отговаря тази популярна реклама на Apple от юни. Тя се превърна в едно от 10-те най-гледани рекламни видеа в сайта за видео споделяне през миналия месец, посочва изданието за маркетинг Adweek.
Носещ качествата на същински игрален филм, клипът е изпълнен с чувство за хумор и екшън. Той показва нов служител да изключва без да иска сървърите на компанията, след което хиляди отчаяни хора, изгубили достъп до App Store, се опитват в Ню Йорк панически да си набавят обичаните услуги, с които са свикнали - споделянето на снимки, селфитата, записването на здравни данни при спортуване, GPS-а и други нужни неща, чрез истинската, физическа реалност. 
Рекламният филм е озвучен от песента “All Right” на Кристофър Крос.
Видеото накара мнозина да се усмихнат, особено публиката, към която беше предназначено - участниците в годишната конференция на Apple за разработчици на приложения WWDC 2017 в Сан Хосе, Калифорния.
Вижте!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Пореден случай: Бившият директор на руското издателство "Правда" загина след падане от прозорец
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Великобритания се отказа да съди заподозрени за китайски шпиони в името на добрите отношения с Пекин
Контраинтуитивни стратегии за преговори, които всъщност са печеливши
Тръмп може да се позове на закон за извънредно положение, за да изпрати армията в американски градове
Времето: Предупреждения от първа, втора и трета степен за обилни валежи в 23 области