"Апокалипсис" - най-харесваната нова реклама на Apple

Какво ли би се случило, ако взнезапно всички с телефони, таблети и часовници на Apple изгубят достъп до мобилните си приложения?
Същински хаос и още нещо! - отговаря тази популярна реклама на Apple от юни. Тя се превърна в едно от 10-те най-гледани рекламни видеа в сайта за видео споделяне през миналия месец, посочва изданието за маркетинг Adweek.
Носещ качествата на същински игрален филм, клипът е изпълнен с чувство за хумор и екшън. Той показва нов служител да изключва без да иска сървърите на компанията, след което хиляди отчаяни хора, изгубили достъп до App Store, се опитват в Ню Йорк панически да си набавят обичаните услуги, с които са свикнали - споделянето на снимки, селфитата, записването на здравни данни при спортуване, GPS-а и други нужни неща, чрез истинската, физическа реалност. 
Рекламният филм е озвучен от песента “All Right” на Кристофър Крос.
Видеото накара мнозина да се усмихнат, особено публиката, към която беше предназначено - участниците в годишната конференция на Apple за разработчици на приложения WWDC 2017 в Сан Хосе, Калифорния.
Вижте!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

ISW: Москва постави като условие мирното споразумение да не позволява прозападно правителство в Киев
ЕС обмисля премахването на 20 банки от SWIFT в рамките на новите санкции срещу Русия
ЕС призовава основано на уважение споразумение, след като Тръмп заплаши блока с мита от 50%
"Тренд": Над 80% от българите смятат четенето на книги за важно, но 43% не са прочели книга през последната година
МВР иска спедиторските фирми да не изпълняват поръчки за доставка на вейпове
Украйна и Русия извършиха най-голямата размяна на военнопленници от началото на инвазията през 2022 г.
Неизвестно за известните: Съперничество между двама братя и скандал под бомбите ражда прочута марка за спортни обувки
Standard & Poor's потвърди рейтинга на България и положителната перспектива