"Апокалипсис" - най-харесваната нова реклама на Apple


Какво ли би се случило, ако взнезапно всички с телефони, таблети и часовници на Apple изгубят достъп до мобилните си приложения?
Същински хаос и още нещо! - отговаря тази популярна реклама на Apple от юни. Тя се превърна в едно от 10-те най-гледани рекламни видеа в сайта за видео споделяне през миналия месец, посочва изданието за маркетинг Adweek.
Носещ качествата на същински игрален филм, клипът е изпълнен с чувство за хумор и екшън. Той показва нов служител да изключва без да иска сървърите на компанията, след което хиляди отчаяни хора, изгубили достъп до App Store, се опитват в Ню Йорк панически да си набавят обичаните услуги, с които са свикнали - споделянето на снимки, селфитата, записването на здравни данни при спортуване, GPS-а и други нужни неща, чрез истинската, физическа реалност. 
Рекламният филм е озвучен от песента “All Right” на Кристофър Крос.
Видеото накара мнозина да се усмихнат, особено публиката, към която беше предназначено - участниците в годишната конференция на Apple за разработчици на приложения WWDC 2017 в Сан Хосе, Калифорния.
Вижте!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

България на две скорости: София се движи напред, а периферията изостава
Kaufland България получи инвестиционен кредит от УниКредит Булбанк в подкрепа на устойчивата си експанзия
Румен Спецов официално вече е особен управител на дружествата на „Лукойл“ у нас
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 17 до 23 ноември
ООН съобщи за безпрецедентна жилищна криза в Украйна заради войната
Украйна и Франция подписаха декларация за купуване на 100 изтребителя Rafale
Китай откри най-голямото находище на злато от 1949 г. насам
Аукционна къща в Германия пусна на търг предмети от Холокоста и предизвика скандал с Полша