Една от най-добрите печатни реклами на годината

Една от най-добрите печатни реклами на годината

Самоирония, чувство за хумор и доста атрактивна визия се съчетават в тази реламна кампания за печатните медии на веригата за бързо хранене Burger King в САЩ.

Кампанията беше отличена от международния рекламен фестивал в Кан, Франция - Cannes Lions 2017, като една от най-сполучливите в света за последната година, заради нейното автентично послание.

На рекламите е написано "Burger King. Изпечено с грил в пламъци от 1954 г. насам". Те показват истински снимки на пожари в заведения на Burger King. 

Идеята за рекламата антиреклама, която предизвиква усмивки с откровеността си, е на агенция David Miami в Щатите. 

Кампанията - “Burning Stores”, грабна награда Гран при в категорията Печат на фестивала в Кан - най-престижното ежегодно събитие за творческа реклама. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Може ли промяната на океанските течения да замрази Европа?
Урсула фон дер Лайен ще се срещне с Тръмп по искане на Зеленски
Бразилският президент отправи нестандартно послание до Доналд Тръмп
Хакан Фидан обсъди срещата в Аляска и войната в Украйна с руския и украинския си колега
Александър Вучич обяви нови икономически мерки срещу хиперинфлацията в Сърбия
Додик: Получих обещание от САЩ, че отношението към Босна и Република Сръбска ще се промени
"Инвестопедия": Между 800 000 и 850 000 души в света са собственици на поне един биткойн
Преговорите за глобален договор за пластмасата се провалиха