Една от най-добрите печатни реклами на годината

Една от най-добрите печатни реклами на годината

Самоирония, чувство за хумор и доста атрактивна визия се съчетават в тази реламна кампания за печатните медии на веригата за бързо хранене Burger King в САЩ.

Кампанията беше отличена от международния рекламен фестивал в Кан, Франция - Cannes Lions 2017, като една от най-сполучливите в света за последната година, заради нейното автентично послание.

На рекламите е написано "Burger King. Изпечено с грил в пламъци от 1954 г. насам". Те показват истински снимки на пожари в заведения на Burger King. 

Идеята за рекламата антиреклама, която предизвиква усмивки с откровеността си, е на агенция David Miami в Щатите. 

Кампанията - “Burning Stores”, грабна награда Гран при в категорията Печат на фестивала в Кан - най-престижното ежегодно събитие за творческа реклама. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Археолози: Древен „воден култ“ е изградил монументи, по-стари от Стоунхендж
През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Криза: Медийни шефове във Великобритания търсят изход от отлива на младите британци от телевизия
Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
Лидерът на Китай Си Дзинпин свика политбюро за борбата с корупцията
Рапърът P. Diddy обжалва присъдата си за сексуални престъпления и настоява за освобждване
Късметлия от щата Арканзас спечели рекордните 1,8 млрд. долара от лотария в САЩ
Най-големите банки в САЩ са увеличили стойността си с 600 милиарда долара до края на 2025 г.