Една от най-добрите печатни реклами на годината

Една от най-добрите печатни реклами на годината

Самоирония, чувство за хумор и доста атрактивна визия се съчетават в тази реламна кампания за печатните медии на веригата за бързо хранене Burger King в САЩ.

Кампанията беше отличена от международния рекламен фестивал в Кан, Франция - Cannes Lions 2017, като една от най-сполучливите в света за последната година, заради нейното автентично послание.

На рекламите е написано "Burger King. Изпечено с грил в пламъци от 1954 г. насам". Те показват истински снимки на пожари в заведения на Burger King. 

Идеята за рекламата антиреклама, която предизвиква усмивки с откровеността си, е на агенция David Miami в Щатите. 

Кампанията - “Burning Stores”, грабна награда Гран при в категорията Печат на фестивала в Кан - най-престижното ежегодно събитие за творческа реклама. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Борисов: Бюджет 2026 е готов, данъците няма да се пипат
Кинозвездата Анджелина Джоли мина границата на Украйна пеша, властите задържаха бодигарда ѝ
Митове и реалност: Какво се случи с лихвите по кредитите в Хърватия след въвеждането на еврото?
Турска минна компания откри златно находище за 1.7 милиарда долара
Птичият грип настъпва: държавите в Европа затварят птицевъдни ферми
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Общественият съвет за Националната детска болница подава оставка
Apple е готова да плаща над 1 млрд. долара годишно на Google за AI модел на Siri