Една от най-добрите печатни реклами на годината

Една от най-добрите печатни реклами на годината

Самоирония, чувство за хумор и доста атрактивна визия се съчетават в тази реламна кампания за печатните медии на веригата за бързо хранене Burger King в САЩ.

Кампанията беше отличена от международния рекламен фестивал в Кан, Франция - Cannes Lions 2017, като една от най-сполучливите в света за последната година, заради нейното автентично послание.

На рекламите е написано "Burger King. Изпечено с грил в пламъци от 1954 г. насам". Те показват истински снимки на пожари в заведения на Burger King. 

Идеята за рекламата антиреклама, която предизвиква усмивки с откровеността си, е на агенция David Miami в Щатите. 

Кампанията - “Burning Stores”, грабна награда Гран при в категорията Печат на фестивала в Кан - най-престижното ежегодно събитие за творческа реклама. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

The New York Times: Спецчасти на САЩ срещу гардове и агенти от Куба в опит да бъде отвлечен президентът Мадуро
Култовият екшън „Жега“ се завръща след 30 г. с вероятен състав Леонардо ди Каприо и Крисчън Бейл
Какво представлява Cloudflare и защо интернет се срина на 18 ноември?
Зеленски: Украйна ще се опита да поднови отново дипломатическия процес за прекратяване на войната с Русия
Традиционният маркетинг се проваля. Ето как да спечелите вниманието на клиента
Времето: Облачно и със значителни валежи в някои райони на страната
От JPMorgan предупреждават за възможна „корекция“ в оценките на свързаните с AI компании
Google стартира Gemini 3 с директна интеграция в търсачката