Една от най-добрите печатни реклами на годината
Самоирония, чувство за хумор и доста атрактивна визия се съчетават в тази реламна кампания за печатните медии на веригата за бързо хранене Burger King в САЩ.
Кампанията беше отличена от международния рекламен фестивал в Кан, Франция - Cannes Lions 2017, като една от най-сполучливите в света за последната година, заради нейното автентично послание.
На рекламите е написано "Burger King. Изпечено с грил в пламъци от 1954 г. насам". Те показват истински снимки на пожари в заведения на Burger King.
Идеята за рекламата антиреклама, която предизвиква усмивки с откровеността си, е на агенция David Miami в Щатите.
Кампанията - “Burning Stores”, грабна награда Гран при в категорията Печат на фестивала в Кан - най-престижното ежегодно събитие за творческа реклама.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.