Една реклама, създадена за японската публика

Една реклама, създадена за японската публика

Японските култура и социално възприятие са различни от европейските и американските - това отдавна е известно на най-големите компании в света, които се маркетират в страната.

Ето защо рекламите, предназначени за японската публика, често са считани за странни и понякога дори са неразбираеми според зрителите в Европа. Това обаче не ги прави по-лоши. Просто са различни.

Последен пример е новата реклама от гиганта P&G на бранда козметика SK-II, предназначена за японския пазар. Тя изглежда авторски и автентично.

Видеото е част от кампания "Pitera Wonderland" и цели да промотира козметична серия на компанията, със специални бутилки, които са проектирани от австралийския художник и илюстратор Каран Синг и предложени на японския пазар.

60-секундният спот вече има над 1,6 млн. прегледа. Той е режисиран от Тал Загреба от Great Guns. Съдържа любимата на японците анимация. Музиката е на Monster Music. 

SK-II е японска козметика, създадена като бранд през 80-те години и основана на съставки,доставени от маята. Брандът е собственост на компанията Procter & Gamble (P&G) и е продаван и маркетиран в Япония като премиум решение за грижата за кожата. Разпространява се не само в Източна Азия, но и в Северна Америка, Европа и Австралия. 

Ето и рекламата. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Времето: Жълти, оранжеви и червени кодове за валежи в Северна България
Австралийско проучване показва как бактерия може да оцелее в космическите условия
Цената на златото за първи път премина прага от 4 000 долара
На днешната дата, 8 октомври. Рождениците днес
Генеративен срещу агентен AI и как да извлечете повече ползи от тях за бизнеса