Една реклама, създадена за японската публика

Една реклама, създадена за японската публика

Японските култура и социално възприятие са различни от европейските и американските - това отдавна е известно на най-големите компании в света, които се маркетират в страната.

Ето защо рекламите, предназначени за японската публика, често са считани за странни и понякога дори са неразбираеми според зрителите в Европа. Това обаче не ги прави по-лоши. Просто са различни.

Последен пример е новата реклама от гиганта P&G на бранда козметика SK-II, предназначена за японския пазар. Тя изглежда авторски и автентично.

Видеото е част от кампания "Pitera Wonderland" и цели да промотира козметична серия на компанията, със специални бутилки, които са проектирани от австралийския художник и илюстратор Каран Синг и предложени на японския пазар.

60-секундният спот вече има над 1,6 млн. прегледа. Той е режисиран от Тал Загреба от Great Guns. Съдържа любимата на японците анимация. Музиката е на Monster Music. 

SK-II е японска козметика, създадена като бранд през 80-те години и основана на съставки,доставени от маята. Брандът е собственост на компанията Procter & Gamble (P&G) и е продаван и маркетиран в Япония като премиум решение за грижата за кожата. Разпространява се не само в Източна Азия, но и в Северна Америка, Европа и Австралия. 

Ето и рекламата. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
20 признака, че не сте случили на шеф – Част 2
Италия разкри програмирано остаряване на смартфоните. Наказа с глоби за милиони два гиганта
На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
5 алтернативи на триенето на приятел във Facebook
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?
8-и банково-финансов форум: Какви са рисковете от влизането в еврозоната и подготвени ли сме за тях?
Немски съд не разреши да се разкрие колко струва пикник на Меркел и Буш