Foodpanda с нова визулна идентичност

Foodpanda с нова визулна идентичност

Foodpanda, международната компания за поръчка и доставка на храна, придобива нов облик в своите пазари, предлагайки на клиентите си различна визуална идентичност.

Подобреният външен вид на марката ще създаде стойност и влияние в бързорастящата индустрия за доставка на храни, особено с новия си изключителен розов цвят. Пандата, емблематичен символ на марката, ще остане в челните редици, но с по-модерна версия. Използването на опростена форма ще запази удобството и ще подобри запомнянето на логото. Освен това шрифтът е актуализиран, за да бъде по-съвременен, в съответствие с новата посока на марката.

„Ние сме много развълнувани да изградим новия имидж на марката и да разпространим новия розов цвят на нашите пазари. Това е началото на нова ера и ни дава възможност да се откроим по улиците на градовете, които покриваме”, заяви Джулиан Дамс от Глобалната организация на производителите на храни.

Приложението foodpanda и уеб сайта въвеждат подобрен потребителски интерфейс и дизайн, както и няколко нови функции. Сега клиентите ще могат да получават динамични срокове за доставка, които отчитат подготовката на храната и времето за достигане на желаното от тях място до последната минута. В допълнение, foodpanda също така въведе функция за проследяване на живо, което ще позволи на клиентите да гледат в реално време, как техните поръчки се отправят от любимите ресторанти до прага им, безпроблемно.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ