Heinz създаде „най-бавния пъзел“
Изолирани в домовете си, много хора се впуснаха в търсене на нови занимания, с които да запълнят времето си. Едно от тях са пъзелите, а от Heinz съобщиха, че са създали „най-бавния“ такъв.
Всичките му 570 парчета са оцветени в червения цвят на бранда, символизиращ неговия емблематичен доматен кетчуп. В профила на канадското си подразделение в социалната мрежа Instagram компанията ще раздаде 57 пъзела на произволен принцип на граждани от 17 държави.
Единственото, което трябва да направят, за да влязат в томболата, е да отбележат този свой близък, с който биха споделили изживяването.
По сходен начин борят скуката и 20 почитатели на McDonald’s в Белгия, след като веригата за бързо хранене лансира бургер пъзел от 500 части, съвместно с рекламната агенция TBWA.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.