Heinz създаде „най-бавния пъзел“

Heinz създаде „най-бавния пъзел“

Изолирани в домовете си, много хора се впуснаха в търсене на нови занимания, с които да запълнят времето си. Едно от тях са пъзелите, а от Heinz съобщиха, че са създали „най-бавния“ такъв.

Всичките му 570 парчета са оцветени в червения цвят на бранда, символизиращ неговия емблематичен доматен кетчуп. В профила на канадското си подразделение в социалната мрежа Instagram компанията ще раздаде 57 пъзела на произволен принцип на граждани от 17 държави.

Единственото, което трябва да направят, за да влязат в томболата, е да отбележат този свой близък, с който биха споделили изживяването.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Heinz Ketchup Canada (@heinz_ca) on

По сходен начин борят скуката и 20 почитатели на McDonald’s в Белгия, след като веригата за бързо хранене лансира бургер пъзел от 500 части, съвместно с рекламната агенция TBWA.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by McDonald’s Belgium (@mcdonaldsbelgium) on

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 3 до 9 ноември
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Обирът в Лувъра: Дело на дребни престъпници
България е единствената страна в ЕС, която събира за рециклиране толкова устройства, колкото продава на пазара
Защо най-големият производител на течен шоколад поведе война срещу турските продавачи на лешници?
Тръмп: Не вярвам да влезем във война с Венецуела, но дните на Мадуро като президент са преброени
САЩ искат повече държави да използват долара. Кои са кандидатите?