Нова реклама от филмовата академия в Баден-Вюртемберг грабна вниманието на света

Германската Филмова академия в Баден-Вюртемберг се утвърди като едно от най-уважаваните висши учитлища в света на рекламата с ново видео. 

Рекламата, създадена от студента четвърта година Ойген Мерер, е създадена за немския спортен бранд Adidas. Тя не отстъпва по идея и изпълнение на финансираните с милиони кампании от известни агенции за тази или други марки. Разказва за възрастен мъж, живеещ в дом за стари хора, който прекарва дните си в спомени за отминалите времена на спортно бягане и в мечти да побегне така отново. 

Ключът към свободата му е прост - един много износен чифт обувки. 

"Adidas е водещ бранд, работещ със списък от международни агенции. Но тази впечатляваща реклама, създадена от студенти от германската Филмова академия в Баден-Вюртемберг и споделяна вирусно тази седмица в YouTube, е най-трогателната работа, която сме виждали досега през 2017 г.", посочват от Adweek. Същото училище направи и невероятния спот "Dear Brother" като реклама на Johnnie Walker през 2015 г., припомня онлайн изданието за маркетинг. То публикува интервю на AdFreak с Ойген Мерер и допълва, че в рекламата зрителите може да забележат някои красиви детайли, като излъчването на реална футболна игра от някогашната Източна Германия, или присъствието на медицинска сестра-злодей в стила на "Полет над кукувиче гнездо". 

Ойген Мерер е сценарист и режисьор на филма. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?