Рекламата, за която се заговори най-много след Супербоул 2017
Тази история, представена от рекламодателя 84 Lumber по време на финала на лигата за американски футбол в САЩ Супербоул 2017, събра най-много коментари и провокира отношение след голямото спортно събитие, когато десетки марки се състезаваха за вниманието на над 110 млн. американски зрители.
Това е близо 6-минутен филм с позиция на рекламодателя. Филмът разказва за премеждията на майка и дете от Мексико, които бягат към САЩ, търсейки спасение и по-добър живот в Америка. След големи усилия да оцелеят по пътя, накрая са изправени пред стена на границата, издигната от САЩ.
Филмът е No.1 в топ 5 на най-добрите реклами от Супербоул 2017, според популярното издание за маркетинг Adweek. Проимиграционният сценарий, който се противопоставя на политиката на президента Доналд Тръмп, първоначално е отхвърлен за излъчване от телевизия Fox, по която се предава финала.
Кампанията е на агенция Brunner и е определяна като "поетичен размисъл за американската мечта", видяна от другата страна на мексиканската граница. Тактиката на рекламодателя е с нея да набира работници за бизнеса си. "Волята да успявате е винаги добре дошла тук", казва той в края.
84 Lamber бе сравнително неизвестна компания от Пенсилвания, досега. След като от Fox отхвърлят оригиналния сценарий с края му, агенция Brunner от Питсбърг разделя филма на две части - 90-секундна част - един вид тийзър, и край на историята, който е отхвърлен. Тийзърът, или основната част от филма, е излъчен по време на телевизионния финал. Краят на историята, с посланието на компанията, е догледан от хората на сайта й journey84.com, след като е отхръвлен от Fox.
Ето и цялото видео.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.