Шуменско с нова визия на опаковките от основното портфолио

Шуменско с нова визия на опаковките от основното портфолио

Шуменско преобразява дизайна на всички разфасовки от основната си линия – нова стъклена бутилка 500 мл, кен и ПЕТ.  Любителите на традиционната бира на поколения българи вече ще се наслаждават на своето пиво в нова, класическа бутилка от кафяво стъкло и осъвременени графични елементи в дизайна на етикетите, сред които са емблематичните за марката цветове червено, бяло и златно, като логото остава непроменено. Цялостното визуално излъчване запазва автентичния дух на Шуменско, част от портфолиото на Карлсберг България

Новата визия на марката е тествана в консуматорско изследване (на новата бутилка и етикети), проведено през април тази година от агенция GFK. Според проучването, запитаните са избирали между три нови предложения за дизайн, в резултат на което над 50% от тях са предпочели избраната визия на Шуменско пред останалите два, които са се представили съответно с 32% и 14%.

Новият дизайн на етикетите, както и ключовите визии на новата комуникационна кампания на Шуменско са разработени от световно-известната агенция Design Bridge (Амстердам)

Новата визуална идентичност ще бъде подкрепена от специално разработена нова комуникационна кампания (дело на творческа агенция Noble Graphics).

Дизайните на опаковките на Колекция на пивоварите и Бомбичката остават без промяна.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Слънцето се "събужда" и НАСА не знае причината
Полша спря търговски трафик за 25 млрд. евро между ЕС и Китай със затварянето на границата с Беларус
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Над 127 млн. пътници е превозило столичното метро през 2024 г.
ChatGPT ще използва система за проверка на възрастта след смъртта на тийнейджър
Работна ръка под наем: устойчиво решение или временна мярка за икономиката?
Имате лош шеф? Ето как да се справите