Шуменско с нова визия на опаковките от основното портфолио
Шуменско преобразява дизайна на всички разфасовки от основната си линия – нова стъклена бутилка 500 мл, кен и ПЕТ. Любителите на традиционната бира на поколения българи вече ще се наслаждават на своето пиво в нова, класическа бутилка от кафяво стъкло и осъвременени графични елементи в дизайна на етикетите, сред които са емблематичните за марката цветове червено, бяло и златно, като логото остава непроменено. Цялостното визуално излъчване запазва автентичния дух на Шуменско, част от портфолиото на Карлсберг България
Новата визия на марката е тествана в консуматорско изследване (на новата бутилка и етикети), проведено през април тази година от агенция GFK. Според проучването, запитаните са избирали между три нови предложения за дизайн, в резултат на което над 50% от тях са предпочели избраната визия на Шуменско пред останалите два, които са се представили съответно с 32% и 14%.
Новият дизайн на етикетите, както и ключовите визии на новата комуникационна кампания на Шуменско са разработени от световно-известната агенция Design Bridge (Амстердам)
Новата визуална идентичност ще бъде подкрепена от специално разработена нова комуникационна кампания (дело на творческа агенция Noble Graphics).
Дизайните на опаковките на Колекция на пивоварите и Бомбичката остават без промяна.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.