Японска реклама с 18-годишен дядо трогна любителите на котките
След като гледате тази видео реклама, може би ще си я пуснете отново, за да я прегледате пак и да прочетете диалога в нея. Поне така споделят, че правят много хора по света. Обикновено те са стопани на домашни котки, или харесват котките като животни.
Рекламата показва млада японка и възрастен мъж. По спокоен и интелигентен начин двамата си говорят в дома на жената. Те обсъждат здравето на дядото. Той се извинява, че понякога е се е държал егоцентрично през годините, бил е дори манипулативен. Тя казва, че никога не е гледала на него като на нещо, което й създава проблеми. Дядото е на... 18 години.
Кампанията "18-годишният дядо" рекламира здравословна храна за котки на японското представителство на Whiskas.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
МОН предлага намаляване на часовете по чужд език в осми клас
България |Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
ЕС |С лев надолу е стойността на потребителската кошница тази седмица
България |Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Любопитно |6 милиона турци са получили психологическа помощ при бедствия и извънредни ситуации
Свят |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 18 до 24 август
Хороскоп |Ремонт на пътя променя движението между София и Перник през Владая
Общество |Определиха часа на срещата между Тръмп и Зеленски
Свят |Може ли промяната на океанските течения да замрази Европа?
Наука и Здраве |Додик: Получих обещание от САЩ, че отношението към Босна и Република Сръбска ще се промени
Свят |Как незрящите ще се ориентират при приемането на еврото?
България |Времето: Предимно слънчево, на места ще превали
България |Израелската икономика се e свила с 3,5% заради войната с Иран
Икономика |

Коментари
Няма въведени кометари.