Японска реклама с 18-годишен дядо трогна любителите на котките

След като гледате тази видео реклама, може би ще си я пуснете отново, за да я прегледате пак и да прочетете диалога в нея. Поне така споделят, че правят много хора по света. Обикновено те са стопани на домашни котки, или харесват котките като животни. 

Рекламата показва млада японка и възрастен мъж. По спокоен и интелигентен начин двамата си говорят в дома на жената. Те обсъждат здравето на дядото. Той се извинява, че понякога е се е държал егоцентрично през годините, бил е дори манипулативен. Тя казва, че никога не е гледала на него като на нещо, което й създава проблеми. Дядото е на... 18 години. 

Кампанията "18-годишният дядо" рекламира здравословна храна за котки на японското представителство на Whiskas.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

План за бедствия: Японските власти предупредиха 723 общини да се готвят за „мегаземетресение“
Асен Василев: Ние предложихме Барбутов на Васил Терзиев
Тръмп поиска незабавна оставка на управителя на Фед Джером Пауъл
Темите за "езика" и "македонската идентичност" са напът да отпаднат от доклада на ЕП за РСМ
Зеленски: Преговорите между Киев и Вашингтон за американска военна помощ продължават
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Австралия отне визата на рапъра Кание Уест заради песен в прослава на нацизма
Утре по обед гласуват третия вот на недоверие към правителството