Японска реклама с 18-годишен дядо трогна любителите на котките
След като гледате тази видео реклама, може би ще си я пуснете отново, за да я прегледате пак и да прочетете диалога в нея. Поне така споделят, че правят много хора по света. Обикновено те са стопани на домашни котки, или харесват котките като животни.
Рекламата показва млада японка и възрастен мъж. По спокоен и интелигентен начин двамата си говорят в дома на жената. Те обсъждат здравето на дядото. Той се извинява, че понякога е се е държал егоцентрично през годините, бил е дори манипулативен. Тя казва, че никога не е гледала на него като на нещо, което й създава проблеми. Дядото е на... 18 години.
Кампанията "18-годишният дядо" рекламира здравословна храна за котки на японското представителство на Whiskas.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Инвестиционната компания Bain Capital е подала оферта за купуване на веригата Costa Coffee
Компании |Само две търговски вериги са публикували цените си на сайта "Колко струва"
България |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Принц Уилям става пилот на хеликоптер за спешна помощ
Маркетинг |УниКредит Булбанк е банка на годината
Финанси | Advertorial |Доларът задържа печалбите си въпреки новините
Коментари |Забавно е да правиш невъзможното: 20 велики цитата от Уолт Дисни
Техники за успех | Advertorial |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.