Японска реклама с 18-годишен дядо трогна любителите на котките
След като гледате тази видео реклама, може би ще си я пуснете отново, за да я прегледате пак и да прочетете диалога в нея. Поне така споделят, че правят много хора по света. Обикновено те са стопани на домашни котки, или харесват котките като животни.
Рекламата показва млада японка и възрастен мъж. По спокоен и интелигентен начин двамата си говорят в дома на жената. Те обсъждат здравето на дядото. Той се извинява, че понякога е се е държал егоцентрично през годините, бил е дори манипулативен. Тя казва, че никога не е гледала на него като на нещо, което й създава проблеми. Дядото е на... 18 години.
Кампанията "18-годишният дядо" рекламира здравословна храна за котки на японското представителство на Whiskas.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.