Стартира фотоконкурса "Любимо място в София“

Стартира фотоконкурса Любимо място в София“

Стартира фотоконкурсът на хотел Даунтаун „Любимо място в София“. Фотоконкурсът е част от играта „Опознай столицата, за да я обикнеш” на хотел Даунтаун.

Фотоконкурсът има за цел да покаже впечатляващи гледки, места и събития в центъра на София, които представят красотата на столицата ни и отличават облика й пред други български и европейски градове. Всички фотографи-любители, навършили 18 г., които искат да се състезават за наградите, трябва да качат до 20 август включително от една до максимум три снимки на страницата на конкурса, всяка с размер до 2000 пиксела по дългата страна, с кратък коментар за сниманата на открито локация и повода за заснемането й.

Жури, съставено от управителя на хотел Даунтаун, опитен фотограф от My Sofia и представител на медийния партньор Go Guide, ще избере носители на първа, втора и трета награда по следните критерии – фотографиите да бъдат пряко обвързани с темата на конкурса, да въздействат емоционално, да са оригинални, позитивни, вдъхновяващи, да изразяват лично отношение, да носят елементи на спонтанност и естественост. Половината от оценката се формира от фотографските качества на предложените снимки.

Конкурсът ще бъде с продължителност от 20 юли до 20 август, 2018 г. Всеки участник може да представи до три фотографии на страницата на конкурса, а наградите са: уикенд за двама в “Холидей Клуб Перла Бийч” Приморско, ваучер за хотел и ресторант Даунтаун София, целодневни билети за двама за аквапарк “Акваленд” Приморско и два билета за концерта на японските барабанисти „Ямато“ през ноември в София. Организатор на фотоконкурса е хотел Даунтаун в партньорство с Джаzz+, GoGuide и MySofia.

Най-голямата награда – тази на публиката, ще се присъди на фотографията, която е получила най-много гласове и най-висока оценка на страницата на фотоконкурса. Десетте най-добри снимки според жури и публика ще участват в тематична изложба в хотел Даунтаун.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ