Новият МЕНИДЖЪР за софтуера и солта на земята
Двама братя (и половин обработваема българска земя) са на корицата на априлския брой на списание „Мениджър“.
Иво е на 37 години, Калоян на 31. На пръв поглед отговарят на клишето „засети в престижен западен университет, пораснали в развита пазарна икономка и завърнали се към корените си, за да спасяват българската земя“, но не е така. Двамата са самоотгледали се тук предприемачи, движени от идеята да помогнат на фермерите да разбират езика на почвите чрез новите технологии.
Дългосрочната кауза на Иво и Калоян Куманови, собственици на NIK, е да покажат на следващото поколение хора на пазара на труда, че могат да развиват модерен бизнес близо до природата.
[[{"fid":"371353","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"center","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"center","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":3308,"width":4961,"class":"media-element file-default media-wysiwyg-align-center","data-delta":"1"}}]]Още акценти в новия брой следват
Нова реколта предприемачи:
- Тийнейджърите, които измислиха първия бизнес лагер за тийнейджъри в Европа.
- Парадоксът на малината или как се прави краудфъндинг кампания за компания в растеж – разказва Оля Антонова, бранд мениджър на Trastena.
- Виктория Викторова и проектът MindFit, чрез който психотерапията става социална придобивка в компаниите.
Бягане на дълги и къси разстояния:
[[{"fid":"371355","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"center","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"center","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":3308,"width":4961,"class":"media-element file-default media-wysiwyg-align-center","data-delta":"3"}}]]
- Новият супер герой на Апенините Марио Драги, който няма нищо общо със стереотипния образ на италианец, но цяла Италия разчита на него. От Бойко Василев
- Не за училището учим, а за живота – образованието на бъдещето е повече от STEM. От Марияна Филипова
- Петдневният спринт в бизнеса – бързият и сигурен път от идея до работещ продукт. От Мирослав Гечев
- Колко са важни за инвеститорите рейтингите, свързани с екологична и социална отговорност? От Цветослав Цачев
Свобода на движение, творчество и начин на работа и живот:
[[{"fid":"371356","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"center","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"4":{"format":"default","alignment":"center","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":3308,"width":4961,"class":"media-element file-default media-wysiwyg-align-center","data-delta":"4"}}]]
- Как Covid-19 влияе на продажбите на кемпери по света и в България и може ли страната ни да бъде дестинация за дигитални номади? – от Бранимир Николов и Милена Хаджииванова
- Българският рекламен вкус – творческите екипи в прав текст за кампаниите, които искаме да гледаме. От Неда Новачкова
- Не пуши, не пий, яж здравословно и се движи. Или поне си направи една подмладяваща терапия. От Начо Стригулев
И още много истории за уморени от скука очи и умове - на тема лидерство, бизнес, технологии и маркетинг.
Новият МЕНИДЖЪР е наличен във всички отворени точки на продажба – хранителни вериги, бензиностанции, малки търговски обекти, книжарници.
Онлайн е тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.