Глобалният лидер в технологиите за потребителско преживяване Merkle навлиза в България

Manager News

Merkle, глобалният лидер в технологиите за потребителско преживяване стъпва в България от днес. Технологичният гигант, с над 30 годишна история, е част от групата агенции на dentsu с повече от 13 хиляди служители и офиси в над 50 страни. В България Merkle обединява екипите на Isobar Commerce и Live Area, където над 300 ecommerce специалисти ще работят за създаването на стратегии за потребителско преживяване по световни стандарти. Компанията планира да разрасне екипите си поне с една трета през следващата година. Те ще имат възможност първи да работят с нови e-commerce технологии и платформи и да наложат световни практики при диверсифициране на портфолиото от дигитални услуги на българския пазар.

Merkle e основана преди 30 години в САЩ и поставя своя фокус върху e-commerce услуги по начин, по който да им позволи да достигат с персонализирано послание до всички свои потребители. Сред стратегически партньори на компанията в пътя й към хипер-персонализацията са: Salesforce, Adobe, Google, Amazon Web Services и PEGA. Компанията е бизнес партньор на повечето компании от Fortune 1000.

В България брандът е представен от две компании със значителен опит в онлайн търговията – Isobar Commerce и Live Area, които са на пазара вече 15 години. Merkle ще е следващата стъпка от развитието и на двете компании, които изграждат, оптимизират и поддържат глобалните платформи за онлайн търговия на клиенти като adidas, АSDA, Clarins, Shiseido, Walt Disney, Zwilling, Birkenstock, Le Creuset, La Prairie, Coca Cola. Екипът на Merkle в България ще се ръководи от Любомир Чолаков, който в момента е управляващ директор на Isobar Commerce.

[[{"fid":"391679","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":667,"width":1000,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]

Любомир Чолаков. Снимка: личен архив

“Обединението на двата изключителни екипа на Isobar и LiveArea в България под бранда на Merkle дава много нови възможности за растеж на хората в компанията. Целта ни през 2022 г. е да добавим още поне 100 души и нови глобални клиенти за екипа ни в България. Ще продължим да инвестираме в развитието на ecommerce екосистемата и да утвърдим България като ключов играч на глобалната е-commerce сцена.”, споделя Любо Чолаков.

“Центърът на Merkle в София е водещ в Европа в областта на технологиите и платформите за ecommerce. Разчитаме на екипа ни в София и натрупания от тях опит през последните 15 години да печелим нови клиенти на водещи пазари за Merkle като Великобритания, Германия, Франция, Нидерландия, скандинавските страни.”, добави Мартин Бочинек, изпълнителен директор EMEA, Merkle Experience & Commerce.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ