Interpartners Group: Всеки бранд и компания имат своята харизма

Interpartners Group: Всеки бранд и компания имат своята харизма

Interpartners Group води началото си от една от първите агенции за пълно рекламно обслужване. Едноименната Interpartners се създава още през 1992 г. и се развива възходящо с точен усет за динамиката и пазара. През годините поддържа дългосрочно партньорство с много от клиентите си и наред с традиционната реклама навлиза и на територията на PR чрез агенцията Interimage, която вече е доказала се компания със своя история от 2008 г. Като добавим и медийната агенция MediaCamp, Interpartners Group днес е структура за 360-градусов маркетинг комуникация с ефективно изграден дигитален капацитет и услуги, които покриват широк спектър - от ATL, BTL и дигитална реклама до PR, събитиен мениджмънт, кризисен мениджмънт и развитие на работодателската марка. 

В специалното издание на списание "Мениджър" Creative Bulgaria може да прочетете повече за някои от най-интересните им проекти:

Creative Bulgaria е налично в мобилното приложение на списание "Мениджър" - ZinZin.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?