Interpartners Group: Всеки бранд и компания имат своята харизма

Interpartners Group: Всеки бранд и компания имат своята харизма

Interpartners Group води началото си от една от първите агенции за пълно рекламно обслужване. Едноименната Interpartners се създава още през 1992 г. и се развива възходящо с точен усет за динамиката и пазара. През годините поддържа дългосрочно партньорство с много от клиентите си и наред с традиционната реклама навлиза и на територията на PR чрез агенцията Interimage, която вече е доказала се компания със своя история от 2008 г. Като добавим и медийната агенция MediaCamp, Interpartners Group днес е структура за 360-градусов маркетинг комуникация с ефективно изграден дигитален капацитет и услуги, които покриват широк спектър - от ATL, BTL и дигитална реклама до PR, събитиен мениджмънт, кризисен мениджмънт и развитие на работодателската марка. 

В специалното издание на списание "Мениджър" Creative Bulgaria може да прочетете повече за някои от най-интересните им проекти:

Creative Bulgaria е налично в мобилното приложение на списание "Мениджър" - ZinZin.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Операция "Паяжина": Как Украйна парализира стратегическата руска авиация?
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 2 до 8 юни
Националистът Карол Навроцки е победителят в президентските избори в Полша
Преки високоскоростни влакове ще свързват Мюнхен, Милано и Рим от 2026 г.
На днешната дата, 2 юни. Ден на Христо Ботев и на загиналите за свободата и независимостта на България
Фразите, по които може да познаете емоционално интелигентните лидери
Y-хромозомата – генетичният ключ към по-високия ръст при мъжете
Рафал Тшасковски с минимална преднина на балотажа в Полша