Interpartners Group: Всеки бранд и компания имат своята харизма
Interpartners Group води началото си от една от първите агенции за пълно рекламно обслужване. Едноименната Interpartners се създава още през 1992 г. и се развива възходящо с точен усет за динамиката и пазара. През годините поддържа дългосрочно партньорство с много от клиентите си и наред с традиционната реклама навлиза и на територията на PR чрез агенцията Interimage, която вече е доказала се компания със своя история от 2008 г. Като добавим и медийната агенция MediaCamp, Interpartners Group днес е структура за 360-градусов маркетинг комуникация с ефективно изграден дигитален капацитет и услуги, които покриват широк спектър - от ATL, BTL и дигитална реклама до PR, събитиен мениджмънт, кризисен мениджмънт и развитие на работодателската марка.
В специалното издание на списание "Мениджър" Creative Bulgaria може да прочетете повече за някои от най-интересните им проекти:
Creative Bulgaria е налично в мобилното приложение на списание "Мениджър" - ZinZin.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.